صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ پنجره یعنی ناامیدی سارقین

برای اینکه بتوانید سارقین را ناامید کنید و اجازه ندهید به خانه شما ورود کنند، کافیست حفاظ پشت پنجره را برای منزل خود انتخاب کنید. نرده پنجره در طرح و مدل های مختلفی تولید می شود، برحسب سلیقه کافیست یکی از بهترین و زیباترین نرده ها را برای پنجره و تراس انتخاب نمایید. نرده حفاظ پنجره در مدل ها و طرح هایی گوناگونی با توجه به سبک سلیقه شما طراحی می شود. مدل های نرده پنجره فرفورژه قیمت مناسبی داشته و هم بسیار متنوع و زیبا هستند. همچنین جنس بسیار محکمی داشته و از امنیت بسیار خوبی برخوردار هستند. نرده حفاظ استیل نیز نوع جدید محافظ است. این حفاظ ها دوام و ماندگار بالایی داشته و یکی از انتخاب های ایده ال و مناسب برای پنجره می باشد. حفاظ میله ای از انواع رایج نرده حفاظ ها است که برای پنجره انتخاب می شود. در واقع اندازه هر یک از میله ها را شخص انتخاب می کند. همچنین این نرده حفاظ دارای قفل نیز می باشد. امروزه طرح های گوناگونی از انواع نرده میله ای ساخته می شود.

ایمن ترین حفاظ پنجره

 

انتخاب حفاظ پنجره نه تنها سبب می شود تا ساختمان شما در برابر سارقین ایمن باشد، بلکه با وجود نرده، امکان سرقت وجود ندارد. همچنین توجه داشته باشید که سقوط افراد با وجود حفاظ پشت پنجره دیگر غیرممکن است. حفاظ پنجره متحرک یا نرده حفاظ پنجره دوجداره نیز در شرکت صنایع فلزی آراد حفاظ تولید می شود. با توجه به نوع نما و بودجه و یا سلیقه خود باید یکی از انواع نرده حفاظ را برای خانه خود انتخاب کنید. حفاظ پنجره را به صورت ساده نیز می توان طراحی کرد که وزن کمتری داشته و قیمت مناسب تری نیز دارد. یکی از روش های اصلی برای محافظت از پنجره ها، نرده حفاظ است، زیرا هم مانع از عبور افراد می شود و هم مانع از سقوط افراد می شود.

قیمت نرده حفاظ آهنی پنجره

ایران سازه که سابقه ی درخشان و تجربه زیادی در ساخت و نصب انواع حفاظ پنجره را دارد، توانسته است جایگاه قابل قبولی را در بین مشتریان پیدا کند. شما عزیزان می توانید برحسب سلیقه یکی از انواع مدل نرده پنجره را انتخاب کنید. حفاظ پنجره فرفورژه و نرده حفاظ آهنی قیمت متفاوتی دارد. قیمت نرده پنجره در این شرکت براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود. همچنین قیمت به صورت به روز در سایت قرار داده می شود.

طرح حفاظ روی پنجره آهنی

 

قیمت حفاظ پنجره استیل

 

نتیجه گیری از خرید حفاظ آهنی پنجره

نرده پنجره سبب می شود تا زیبایی نمای خانه شما دوچندان شود. در واقع با توجه به اینکه زیبایی حفاظ در پنجره سبب می شود تا خانه شما جلوه ای شیکی داشته باشد پس باید در خرید نرده دقت کرد. در صورتی که تمایل دارید از مشاوره و بازدید رایگان تکنسین ایران سازه بهره مند شوید، با شماره تماس 09127716460 تماس بگیرید.

حفاظ پنجره ساده و مدرن

 

قیمت حفاظ پنجره شیک  و فرفرورژه

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس