صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ پنجره آهنی ساده

نرده کشی ساختمان یکی از موارد امنیتی است که در عصر حاضر نیز با وجود دوربین های مدار بسته و درب های ضد سرقت استفاده از آنها کاربرد خاص خود را داشته و امری لازم و ضروری است. دوربین ها و درب های ضد سرقت گران شاید یک عامل بازدارنده از وقوع سرقت در خانه ها باشند، اما به قدر کافی قدرت لازم برای مقابله با این افراد را ندارند و از این نظر استفاده از انواع حفاظ می تواند ساختمان شما را در برابر هجوم سارقان کاملا ایمن نماید. یکی از انواع نرده فلزی ایمنی ساختمان های امروزی، حفاظ پنجره آهنی ساده است. البته انواع حفاظ پنجره دیگری نیز وجود داشته که هر کدام مزیت ها و معایب خاص خود را دارند. اما حفاظ پنجره آهنی ساده با ایجاد یک امنیت بالا با قیمتی مقرون به صرفه برای کاربران در دسترس می باشد. این نرده فلزی ورود هر گونه افراد مزاحم را از طریق پنجره به داخل آپارتمان شما ممنوع خواهد کرد.

حفاظ شیک جلو پنجره

 

گل نرده پنجره

اصلی ترین عامل ایجاد تفاوت در میان انواه نرده فلزی پنرجه گل نرده پنجره است. بسته به میزان استفاده و محل استفاده از این گل نرده، انواع حفاظ پنجره ایجاد می شوند. قیمت انواع حفاظ پنجره نیز بسته به میزان متریال استفاده شده در آن دارد. اما بهترین انتخاب از میان همه این موارد کدام است؟ بهترین خرید نه برای خرید حفاظ پنجره بلکه برای هر انتخابی، خرید بهترین کیفیت ها با مناسب ترین قیمت است. یک حفاظ پنجره ارزان و بی کیفیت دقیقا مانند دور ریختن پول و سرمایه است. از این رو باید قدم درست و منطقی برداشته و انتخاب خود را با مشورت با یک متخصص به صورت بهینه انجام دهیم.

قیمت حفاظ تراس و پنجره

 

ساخت نرده فلزی پنجره

انواع نرده فلزی پنجره عبارتند از:  حفاظ پنجره مدرن  حفاظ پنجره فرفورژه  حفاظ پنجره استیل  حفاظ پنجره آهنی ساده ساخت هر کدام از انواه حفاظ پنجره ملزومات خاص خود را دارا می باشد. از این رو برای اقدام به خرید یکی از انواع حفاظ پنجره باید با یک فرد باتجربه و متخصص در ساخت آنها مشورت نمایید. البته برخی از مدل های این حفاظ که در گالری عکس حفاظ پنجره وجود دارد، سلیقه ای بوده و هر کاربر بسته به سلیقه شخصی خود می تواند یکی از آنها را انتخاب نماید. کارشناسان و متخصصین ما در صنایع فلزی اران سازه با شماره تماس 09127716460 آماده پاسخگویی به نظرات و سوالات شما در این باره هستند.

نرده تراس و پنجره

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس