صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ پنجره دوجداره

حفاظ پنجره دوجداره کلاسیک برای ساختمان، محل کار و یا هر ساختمان مسکونی دیگری انتخاب ایده الی است. اگر پنجره ساختمان شما دوجداره است،کافیست از حفاظ پنجره ساده و کلاسیک استفاده کنید، تا نمای ساختمان شلوغ نشود و یک فضای زیبایی نیز روی نما ایجاد شود. برای پنجره های دوجداره کوچک نیز توصیه می شود که از حفاظ پنجره ساده و کلاسیک استفاده شود، زیرا حفاظ پنجره کلاسیک مانع از شلوغی پنجره شده و تابش نور را به فضای داخلی ساختمان محدود نمی کند. حفاظ پنجره کلاسیک انتخاب ساده پسندان است.

قیمت حفاظ پنجره دوجداره

حفاظ پنجره ساده و کلاسیک از نمونه های پرفروش در شرکت ایران سازه است. این حفاظ در کنار امنیت سبب ساختار مدرن و خاص می شود که نما را شلوغ نکرده و در عین حال سادگی را به آن هدیه می دهد. حفاظ پنجره ساده و شیک در طرح های متنوع براساس نظر مشتری تهیه می شود. برای مثال حفاظ پنجره طرح چوب، حفاظ پنجره کلاسیک ساده، حفاظ پنجره استیل، حفاظ پنجره مدرن با تیغه های ساده و... از انواع طرح های حفاظ پنجره کلاسیک است.

حفاظ پنجره از داخل

حفاظ پنجره از داخل از دیگر راه کارهایی است که برای حفظ امنیت می توانید انجام دهید. حفاظ پنجره از داخل سبب شده تا نمای خانه شلوغ نشود و از داخل نرده پنجره نصب شود. ممکن است تصور کنید حفاظ پنجره از داخل که نصب شده باشد، فضا را شلوغ و دلگیر می کند، اما این حفاظ پنجره شبیه حفاظ آکاردئونی و کرکره است. در واقع شما با کمک این حفاظ پنجره از داخل می توانید در هر زمان که خواستید حفاظ را کنار بزنید و از فضای بیرون لذت ببرید. حفاظ پنجره از داخل زمانی که از داخل خانه نصب می شود کمتر تحت تاثیر شرایط محیطی قرار می گیرد و دوام بیشتری دارد. مسیر باز شدن حفاظ پنجره از داخل برای حفاظ پنجره دو جداره که به داخل باز می شود، مناسب نیست. باید جهت باز و بسته شدن پنجره نیز در هنگام نصب حفاظ پنجره در نظر گرفته شود.

خرید و فروش حفاظ پنجره کلاسیک و ساده
قیمت حفاظ پنجره

قیمت حفاظ پنجره

قیمت حفاظ پنجره به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم: 1. جنس فولاد و میلگرد به کار رفته در ساخت حفاظ پنجره کلاسیک، فرفورژه و ... 2. ابعاد نرده پنجره 3. طرح حفاظ پنجره ارزانترین حفاظ پنجره با قیمت عالی و کیفیت عالی را فقط در شرکت ایران سازه می توانید تهیه کنید. البته توجه کنید که ما هیچ گاه از کیفیت خود برای کاهش قیمت نمی زنیم. در شرکت ایران سازه با توجه به اینکه قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود، قیمت مناسبی برای حفاظ پنجره لحاظ می شود. برای ارتباط با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

حفاظ پنجره دوجداره
حفاظ پنجره از داخل
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس