صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده پنجره سبب ایمنی خانه می شود

حفاظ پشت پنجره برای جلوگیری از سقوط افراد و ممانعت از ورود افراد غیر مجاز و سارقین امری مهم است. اگر ارتفاع دیوار خانه شما کم است و اگر در طبقه های اول یا دوم ساکن هستید به این امر توجه کنید. البته برای حفاظت بهتر است تمام منازل مسکونی، نرده حفاظ پنجره را نصب کنید. برای اینکه نرده کشویی آهنی برای پنجره خود داشته باشید کافیست با ایران سازه تماس بگیرید. قیمت نرده حفاظ پنجره با بودجه های مختلف و سلیقه های مختلف بسیار سازگار است. شما براساس مدل و طرح و همچنین تعداد نرده پنجره ای که لازم دارید می توانید حفاظ متحرک یا حفاظ پنجره دوجداره و ... انتخاب کنید. اصل مهم در انتخاب نرده حفاظ پنجره این است که نرده با سایر اجزای نمای ساختمان هماهنگ باشد. اگر به دنبال امنیت هستید به شما پیشنهاد می دهیم که نرده پنجره را برای خانه خود برگزینید. این نرده پنجره با وجود میلگردهای محکم و با کیفیت هیچ راه عبوری را بر سارقین باز نمی گذارد. در صورتی که نرده پنجره آهنی برای خانه نصب شود آنگاه می توانید با خیال راحت به مسافرت رفته و آسایش خاطر داشته باشید. وِیژگی دیگر نرده پنجره این است که این حفاظ با وجود اینکه در برابر سارقین از ساختمان محافظت می کند. ویژگی دیگری نیز دارد. نرده پنجره مانع از سقوط افراد میشود و در نتیجه ایمنی بالایی را رقم می زند.

قیمت نرده پنجره آهنی

نرده حفاظ پنجره برای پنجره های دوجداره و همچنین پنجره های متحرک کاربرد دارد. اگر به دنبال یکی از بهترین های حفاظ هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که نرده پنجره استیل یا فرفورژه را انتخاب کنید. حفاظ پنجره متحرک و نرده برای تراس همگی در ایران سازه تولید می شود. محافظ پنجره شیک و جدید آهنی یا استیل و همچنین طرح فرفورژه همگی در ایران سازه ساخت و عرضه می شود.

قیمت حفاظ پنجره ساختمان در ایران سازه

ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه تولید انواع محصولات فلزی و صنایع اهنی درب و پنجره و نرده روی دیوار توانسته است جایگاه خوبی بین مشتریان داشته باشد. در نظر داشته باشید که قیمت حفاظ پنجره در این شرکت براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود. در نظر داشته باشید که ایران سازه نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع نرده پنجره دارد . از این رو با وجود این نرده حفاظ شما دیگر نگران چیزی نباشید. زیرا این شرکت از بهترین متریال برای ساخت بهره می برد. قیمت نرده پنجره آهنی در این شرکت نیز به گونه ای است که مشتریان با هر بودجه ای می توانند از این شرکت خرید کنند. قیمت نرده حفاظ در ایران سازه براساس قیمت نرخ اتحادیه تعیین می شود

قیمت حفاظ پنجره استیل
نرده حفاظ پنجره متحرک و ساده

کیفیت نرده پنجره برای پنجره های ساده و پنجره دوجداره

حفاظ آهنی برای پنجره دوجداره یا پنجره معمولی در ویلا یا ساختمان و ... در ایران سازه با کیفیت بالا و متریال مرغوب تهیه می شود. زیرا شعار ایران سازه کیفیت بالا قیمت مناسب و رضایت مشتری و در نتیجه فروش بیشتر است. در صورتی که حفاظ پنجره شیک برای خود انتخاب کنید، می توانید سلیقه خود را به رخ دیگران بکشید. نمای خانه تاثیر چشمگیری روی قیمت و ارزش خانه دارد. حفاظ پنجره روی نمای خانه تاثیر دارد. انواع حفاظ ها با کیفیت های مختلف در شرکت های مختلف تولید می شود. اما شما باید بهترین کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید برای تماس می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

حفاظ پنجره ساختمان
قیمت حفاظ پنجره ساختمان
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس