صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ پنجره ساده یا مدرن

حفاظ پنجره ساده یا مدرن و هر طرحی که مشتری مد نظر دارد روی نمای ساختمان به شدت تاثیر می گذارذ. انتخاب مدل و طرح حفاظ پنجره شیک و جدید برای ساختمان بسیار حائز اهمیت است. ما در ایران سازه بورس حفاظ پنجره ساده و مدرن با طرح ها و مدل های مختلفی هستیم که قیمت مناسب و بهینه ای برای محصولات خود در بازار عرضه کرده ایم. قیمت هر متر مربع حفاظ اهنی پنجره دو لنگه با توجه به جنس آهن به کار رفته در ساخت حفاظ، نوع رنگ به کار رفته در رنگ آمیزی، ابعاد پنجره و وزن آن در هر متر مربع محاسبه می شود.

قیمت هر متر مربع حفاظ اهنی پنجره دو لنگه

یک روش عاقلانه برای افزایش امنیت ساختمان استفاده از حفاظ پنجره است. شاید به پنجره ها توجه نکرده باشید، اما یکی از راه هایی که سارقین می توانند به راحتی از طریق آن وارد خانه شوند، پنجره است. حفاظ پنجره علاوه بر اینکه می تواند ایمنی ساختمان را تضمین کند، نقش مهمی در زیبایی نمای ساختمان دارد. شما می توانید بانصب حفاظ های پنجره زیبا فرفروژه یا نصب حفاظ پنجره فانتزی یا کلاسیک و سلطنتی مدل ساختمان و نمای خارجی آن را تغییر دهید. برای حفاظ پنجره می توانید از حفاظ پنجره تزئینی با مقاومت و استحکام بالا استفاده کنید. با توجه به اینکه در جوشکاری و ساخت حفاظ پنجره در ایران سازه از جوشکاری مقاوم کربن دی اکسید و رنگ آمیزی کوره ای الکترواستاتیک استفاده می شود از این رو برای امنیت و ماندگاری آن خیالتان راحت باشد.

انواع مختلف حفاظ پنجره شیک و جدید

حفاظ پنجره اهنی اگر از جنس آهن مرغوب باشد می تواند تا سالیان سال بدون زنگ زدگی و هر مشکلی در کنار شما زندگی کند و به وظیفه خود که امنیت است ادامه دهد. حفاظ پنجره فلزی طرح فرفورژه یا طرح ساده و همچینن طرح کلاسیک، طرح فانتزی، طرح چوب و ... همگی از طرح هایی هستند که در شرکت ایران سازه با بهترین متریال ساخته می شوند. حفاظ پنجره آهنی باید از مقاومت خوبی برخوردار باشد و همچنین جنس آهنی قوی داشته باشد تا بتواند در برابر ضربه و تزریق اسید مقاوم باشد. از طرق دیگر استحکام و سختی حفاظ پنجره باید به اندازه ای باشد که در برابر دستگاه های جوش و دیلم نیز مقاومت خوبی داشته باشد. حفاظ پنجره می تواند خانه شما را ایمن کند البته به شرطی که بهترین متریال برای ساخت آن به کار رفته باشد.

خرید اینترنتی حفاظ پنجره
قیمت حفاظ پنجره

قیمت حفاظ پنجره

حفاظ پنجره براساس قیمت هر متر مربع محاسبه می شود. از طرف دیگر عوامی مانند جنس آهن و متریال به کار رفته در ساخت حفاظ پنجره، ساده یا متحرک بودن، دوجداره بودن یا نبودن آن، نوع رنگ آمیزی و مدل نهایی حفاظ پنجره میزان خرج کار روی قیمت حفاظ پنجره تاثیر می گذارد. خرید اینترنتی حفاظ پنجره امکان خرید اینترنتی حفاظ پنجره وجود دارد. این روش یک روش خرید ساده و راحت است. شما می توانید با کارشناسان فروش ما در ایران سازه تماس بگیرید و یک خرید اینترنتی برای حفاظ پنجره موردنظر خود داشته باشید. برای اینکه خرید مطمئنی داشته باشید کافیست به ایران سازه که بورس حفاظ پنجره و حفاظ اکاردئونی و انواع حفاظ دیوار و درب ویلا و نرده تراس است اطمینان کنید. برای تماس با کارشناس فروش کافیست با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

خرید حفاظ پنجره ساده
حفاظ پنجره ضد زنگ استیل
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس