صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

ظرافت و زیبایی حفاظ پنجره

ظرافت و زیبایی در اجرای حفاظ پنجره بسیار مهم است.ساخت حفاظ بسته به نوع خواسته مشتری متفاوت میباشد این به این معناست که ممکن است در برخی از پروژه ها ممکن است از ریل و شیار استفاده شود ،دلیل آن هم این است که در برخی از موارد حفاظ باید ثابت و یا متحرک باشد.مراحل ساخت حفاظ های فرفرژه ، آهنی ، متحرک ، دوجداره با یکدیگر فرق میکند . اغلب برای ساخت حفاظ پنجره از آهن و آلومینیوم و استیل استفاده میشود.نصب حفاظ برای پنجره بسیار آسان می باشد و نصب آن مدت زمان زیادی نمیبرد اما مهم ترین نکته این است که قبل از سکونت در منزل یا ویلا و … بهتر است پنجره ها را با حفاظ ایمن کنیم.

حفاظ پنجره فلزی

 

اجزای تشکیل دهنده حفاظ پنجره فلزی

اجزای تشکیل دهنده ی حفاظ پنجره فلزاتی مانند آهن و آلومینیوم می باشد ، که تمامی این فلزات ارتباط مستقیم به قیمت های روز بازار دارد ولی شرکت آهن سازه توانسته با کنترل وضعیت بازار و اهمیت دادن به خواسته های مشتری از بالا بردن روزمره ی اجناس خودداری کرده و بسته به نوع بازار قیمت کنترل شده و به صرفه به مشتری ارائه دهد ولی تمام این خدمات دلیلی بر پایین آوردن کیفیت و کم کاری در خدمات نصب و اجرا نمی شود بلکه مهم ترین اصل حفاظ نما جلب رضایت مشتری میباشد. یکی از مواردی که ممکن است مشتریان درخواست کنند در زمینه نصب حفاظ پنجره این است که حفاظ پنجره از داخل نصب شود و نمای بیرونی را شامل نشود . البته باید در این زمینه گفت حفاظ پنجره دارای طرح های متنوع و شیکی است که جلوه بسیار زیبایی به نمای ساختمان می دهد ، اما برخی از افراد تقاضا دارند که حفاظ پنجره داخل ساختمان نصب شود . باید در جواب این تقاضا گفت حفاظ پنجره هم می تواند نصب شود فقط باید تمامی لولا ها از داخل تعبیه شود و قوطی های پروفیل نیز برای پنجره از داخل ساخته شود . نرده حفاظ پنجره شیک سبب می شود تا نمای ساختمان شما زیباتر از قبل جلوه کند. در نظر داشته باشید که وجود محافظ پنجره ای که ایمنی داشته باشد و در عین حال زیبایی دکوراسیون خانه را نیز تحت تاثیر قرار دهد انتخاب مناسبی است.

حفاظ پنجره فلزی

حفاظ پنجره شیک و زیبا و همچنین مدرن

نرده محافظ پنجره با طرح شیک و بی نظیری که دارد سبب می شود تا خانه شما نه تنها بدنما جلوه نکند. به دکوراسیون خانه شما زیبایی می بخشد. محافظ پنجره شیک طرح فرفورژه یا نرده محافظ آهنی طرح استیل برای پنجره هایی ساختمان شما امری است که سبب می شود تا سارقین ناامید شوند. در ایران سازه انواع پنجره های شیک و بی نظیری با رنگ های متنوع ساخته می شود شما عزیزان می توانید هر یک از طرح های مورد نظر را با کارشناس فروش با شماره تلفن 09127716460 به اشتراک گذارید.

حفاظ پنجره فلزی

قیمت نرده حفاظ پنجره

نرده حفاظ پنجره در طرح ها و مدل های مختلفی ساخته می شود. نکته ای که در مورد قیمت نرده حفاظ پنجره حائز اهمیت است این است که این نرده محافظ پنجره می تواند خانه شما را شیک و زیبا جلوه دهد و در عین حال محافظی برای پیشگیری از سقوط و ورود افراد بیگانه باشد. قیمت نرده محافظ پنجره ساختمان در ایران سازه می تواند شما را خشنود کند زیرا قیمت این محافظ آهنی در این شرکت براساس نرخ اتحادیه یا نهادهای مصوب نظارتی تعیین می شود. نرده محافظ پنجره استیل یا فرفورژه هر یک قیمت متفاوتی دارد. شما با توجه به نظر خود و همچنین بودجه خود می توانید نرده حفاظ پنجره متناسب را برای خود تهیه کنید.

حفاظ پنجره فلزی

زیبایی نرده حفاظ پنجره

نرده محافظ استیل یا فرفورژه هر یک زیبایی خاصی دارد. انچه اهمیت دارد این است که این محافظ پشت پنجره در خانه شما با سایر عناصر موجود در دکوراسیون هماهنگ باشد. نرده محافظ پشت پنجره که طرح ثابت یا طرح متحرک داشته باشد می تواند نمای خانه شما را زیبا و در عین حال ایمن کند. کیفیت ساخت نرده محافظ پنجره در ایران سازه نرده محافظ پنجره شیک و به روز در ایران سازه سبب می شود تا خانه شما زیبا باشد و در عین حال ایمنی آن نیز تضمین شود. نرده محافظ پنجره امن که با کیفیت مطلوبی ساخته شده باشد سبب می شود تا در برابر زنگ زدگی و همچنین خوردگی ایمن باشد. در واقع در ایران سازه از بهترین متریال برای ساخت محافظ پشت پنجره استفاده می شود. نرده محافظ پنجره ایمن با ساخت استاندارد همان چیزی است که مانع ورود سارقین می شود.

حفاظ پنجره فلزی

انواع محافظ پنجره شیک و به روز

نرده محافظ پنجره با طرح شیکی که دارد سبب می شود تا نمای خانه زیبا باشد. در عین حال محافظ آهنی با کیفیت عالی ساخته می شود و سبب می شود تا در برابر ضربه مقاوم باشد و سارقین نتوانند با برش زدن یا خم کردن میلگردها وارد خانه شوند. نکته حائز اهمیت در ساخت نرده حفاظ پنجره این است که باید جنبه های امنیتی رعایت شود. به این منظور که با وجود محافظ آهنی پنجره شما می توانید ایمنی خانه خود را تضمین کنید به شرطی که فاصله استاندارد بین میلگردها به صورت عمودی یا افقی رعایت شده باشد و سر انسان قابل عبور نباشد. تکنسین های ما در ایران سازه با بهترین متریال و رعایت جنبه های زیبایی شناختی و رعایت جنبه های امنیتی یکی از بهترین محصولات را برای ساختمان آماده می کنند. نرده محافظ آهنی پنجره شیک و مدرن می تواند خانه شما را به یکی از بهترین ها در محل تبدیل کند. حفاظ پنجره متحرک یا ثابت انواع محافظ ضد سرقت برای پنجره هستند. نرده حفاظ آزاد یا کشویی به صورت آکاردئونی باز و بسته می شود و نرده محافظ پنجره به صورت ثابت است که جوش می خورد.

حفاظ پنجره فلزی

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس