صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ پنجره ساختمان امنیت را از پنجره به خانه دعوت می کند.

یکی از روش هایی که سبب می شود تا نرده حفاظ پنجره شیک و جدید را برای خود انتخاب کنید در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند مدل، جنس، طراحی و کیفیت ساخت ان است. در ایران سازه تمامی این فاکتورها رعایت می شود و در نتیجه محصول نهایی بهترین محصول از نظر زیبایی می باشد. نرده حفاظ پنجره مدرن باید علاوه بر زیبایی، کیفیت و امنیت داشته باشید تا بتوانید با خیال راحت آن را پشت پنجره نصب کنید. نرده حفاظ شیک جدید پنجره برای زیبا تر کردن نمای دکوراسیون خانه شما بسیار الزامی است. سارقین را با نرده حفاظ پنجره ناامید کنید. نرده حفاظ شیک و جدید پنجره همان چیزی است که دنبال آن هستید در نظر داشته باشید که نصب محافظ پنجره مانع از این می شود که سارقین وارد خانه شوند و سارقین با دیدن حفاظ با کیفیت و ایمن از ورود به خانه ناامید می شوند. نرده حفاظ اهنی پنجره در دو نوع کشویی یا ثابت است. نوع محافظ پنجره کشویی به این صورت است که به صورت درب آکاردئونی باز و بسته می شود و متحرک است. محافظ پنجره ثابت اما پشت پنجره فیکس می شود و غیر متحرک است. امروزه برخی از افراد برای اینکه بتوانند از پشت فضای پنجره استفاده کنند از حفاظ پنجره متحرک بهره می برند.

حفاظ پنجره متحرک

اگر به دنبال امنیت برای خانه خود هستید بهتر است از حفاظ پنجره غافل نشوید. یکی از مهمترین فاکتورهای افزایش امنیتی خانه این است که نرده دیوار پنجره را برای ویلا یا ساختمان خود انتخاب کنید. حفاظ پنجره امنیتی بی پایان را به خانه شما هدیه می دهد کافیست این حفاظ را برای پنجره نصب کنید. در نظر داشته باشید که طرح های مختلفی مانند نرده پنجره آهنی و استیل، نرده حفاظ کلاسیک و مدرن و همچنین حفاظ پنجره ساده و یا طرح دار می باشد. همیشه راهی برای امنیت خانه است. این بار با حفاظ پنجره خانه خود را ایمن کنید. رنگ های شیک و طرح های بی نظیر برای پنجره سبب می شود تا خانه شما یکی از بهترین ها باشد

قیمت حفاظ پنجره ساختمان در ایران سازه

در ایران سازه قیمت نرده یا حفاظ پنجره ریلی یا کشویی و همچنین حفاظ پنجره از داخل و.. براساس نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای مربوطه تعیین می شود. از این رو دیگر نگران هزینه های سربه فلک کشیده در شرکت های دیگر نباشید. زیرا در ایران سازه قیمت براساس نرخ تعیین می شود. قیمت حفاظ برای پنجره همیشه امری مهم است. در ایران سازه قیمت ها به صرفه است زیرا موسسات دولتی و نهادهای نظارتی قیمت را تعیین می کنند و این شرکت از این قیمت ها پیروی می کند.

قیمت حفاظ پنجره ساختمان
کیفیت نرده پنجره

خرید نرده حفاظ پنجره شیک و جدید

حفاظ آهنی برای پنجره دوجداره یا پنجره معمولی در ویلا یا ساختمان و ... در ایران سازه با کیفیت بالا و متریال مرغوب تهیه می شود. زیرا شعار ایران سازه کیفیت بالا قیمت مناسب و رضایت مشتری و در نتیجه فروش بیشتر است. از این رو رنگ های کوره ای و رنگ های الکترواستاتیک و همچنین جوشکاری با co2 از مواردی بوده که در ساخت محافظ آهنی پنجره مورد استفاده قرار می گیرد. امنیت، کیفیت و زییایی در ساخت حفاظ پنجره رعایت می شود تا شما بتوانید مدت های مدیدی از این نرده حفاظ استفاده کنید. برای تماس با نمایندگی فروش کافیست با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

حفاظ پنجره استیل
حفاظ آهنی برای پنجره دوجداره
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس