صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

قیمت نرده حفاظ پنجره متحرک و ساده

طرح حصار پنجره شیک و حفاظ پنجره ساده و شیک یکی از مواردی بوده که روی نمای خانه بسیار تاثیر گذار است. از آن جایی که نرده آهنی باید علاوه بر حفظ امنیت ، زیبایی نیز داشته باشد بنابراین در انتخاب نرده فرفورژه و یا استیل به جلوه آن نیز توجه کنید. در ایران سازه با توجه به اینکه به جنبه های زیبایی شناسی بسیار توجه می شود . * از این رو در با انتخاب این شرکت برای ساخت نرده دیگر نگران جلوه و نمای خانه نباشد. * مدل حفاظ پنجره ساده با طرح و مدل ساده ای که دارد سبب شده تا نما بیش از پیش شلوغ جلوه نکند. اما توجه کنید سادگی و در عین حال زیبایی نباید فراموش شد. نرده پنجره باید با کیفیت بالا و طرح خاصش امنیت را برای ساکنان خانه رقم بزند.

نرده حفاظ پنجره سلطنتی یا کلاسیک

 

حفاظ ساختمان پنجره شیک و جدید در ایران سازه با توجه به اینکه از رنگ های الکترواستاتیک و رنگ های با کیفیت استفاده می شود و همچنین به دلیل اینکه از جوشکاری CO2 برای جوشکاری میلگردها به هم استفاده می شود. از این رو دیگر نگران برش و یا خم شدن جوشکاری ها نباشید.

قیمت نرده حفاظ پنجره

اگر به دنبال امنیت ساختمان خود هستید می توانید از نرده حفاظ پنجره استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که امنیت لازمه هر ساختمانی است یکی از مهمترین ضرایب امنیتی که باید برای خانه خود لحاظ کنید استفاده از نرده حفاظ پنجره است. نرده حفاظ پنجره طرح ها و مدل های مختلفی دارد و شما می توانید از این حفاظ های متنوع برای ساختمان خود استفاده کنید. حفاظ پنجره شیک و جدید مدرن با قیمت مناسب و طراحی عالی می تواند یک خرید هوشمندانه باشد. اما در نظر گرفتن کیفیت و استحکام آن بسیار مهم و حیاتی است. به خاطر داشته باشید که در شرکت ایران سازه حفاظ از بهترین متریال برای ساخت انواع نرده حفاظ پنجره استفاده می شود. قیمت نرده حفاظ پنجره آهنی در ایران سازه براساس مدل و طرح متفاوت است. اما برای قیمت گذاری باید به طول و عرض پنجره و همچنین نوع و جنس مواد اولیه به کار رفته در ساخت نرده حفاظ پنجره باید توجه کرد.

قیمت نرده پنجره

 

حفاظ پنجره استیل یعنی امنیت خانه شما

 

خرید حفاظ آهنی پنجره برای ساختمان

با مشاهده عکس حفاظ پنجره ساده و یا مدرن در ایران سازه شما می توانید به دقت و تمیزی کار پی ببرید. نکته مهم در ایران سازه این می باشد که کارشناس ما برای بازدید و مشاوره رایگان به محل شما اعزام شده و سپس نظر کارشناسانه ی خود را بیان می کند. نتیجه گیری: در ایران سازه ما مواردی را به کار می گیریم تا محصول نهایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار شما قرار گیرد: 1. رنگ کوره ای الکترواستاتیک 2. ارسال کاتالوگ برای مشاهده تصویر و نمونه کارها 3. ارسال سفارش به سراسر کشور 4. قیمت مناسب 5. مشاوره رایگان جهت تماس با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

نرده حفاظ پنجره

 

حفاظ پنجره متحرک

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس