صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده محافظ پنجره شیک

حفاظ پنجره متحرک یکی از انواع نرده حفاظ های پنجره مدرن است که در پنجره بیرونی ساختمان نصب می شود و از این رو حفاظت و ایمنی ساختمان را برعهده دارد. نرده حفاظ پنجره شیک در مورد استحکام و ایمنی حرف اول را می زند زیرا جوشکاری و برشکاری آن به گونه ای است که به هیچ عنوان قابل برش نیست. نرده حفاظ پنجره ممکن است به نظر شما چون متحرک است ایمن نباشد. اما اشتباه نکنید. این حفاظ پنجره از قفل های محکمی برخوردار است که شکستن آن ها آن هم روی پنجره غیر ممکن است. این سازه مانند سایر سازه های امنیتی ساختمان ایمن است و از دستبرد خانه ممانعت می کند.

نرده محافظ پنجره شیک

خرید حفاظ پنجره شیک با قیمت مناسب مسلما خریدی مقرون ب صرفه برای شما است. نرده پنجره در طرح ها و مدل های مختلفی موجود است. می توانید هر مدلی که مدنظر دارید را برای خود انتخاب کنید. محافظ پنجره شیک و جدید جلوه ویژه ای به نمای ساختمان هدیه می دهد. به خاطر داشته باشید که خرید حفاظ پنجره شیک سبب می شود تا نه تنها سارقین وارد خانه شما نشوند. بلکه زیبایی خاصی به ساختمان هدیه می دهد. نرده حفاظ پنجره ایمنی را به ساختمان شما دعوت می کند زیرا با وجود آن دیگر هیچ سارقی نمی تواند وارد خانه شود. اگر در خانه های طبقه اول سکونت دارید و یا خانه شما ویلایی است بهترین و مهمترین اقدام در زمینه ایمن کردن خانه، استفاده از نرده حفاظ پنجره مستحکم است که از ورود سارقین به خانه جلوگیری می کند. نرده حفاظ پنجره متحرک نوع دیگری حفاظ است که به صورت کشویی و مانند نرده آکاردئونی درب است که به راحتی باز و بسته می شود و شما می توانید در هر زمان که مایل بودید آن را جمع کنید.

قیمت حفاظ پنجره متحرک

قیمت حفاظ پنجره متحرک براساس نرخ فولاد و آهن تعیین می شود و نوع و طرح پنجره روی قیمت نهایی تاثیر می گذارد. اما در شرکت ایران سازه می توانیم با قیمت مناسب به مشتریان خدمات و محصولات خود را ارائه دهیم زیرا این شرکت براساس نرخ اتحادیه قیمت ها را تعیین می کند. حفاظ پنجره آهنی دو نوع ثابت و متحرک دارد. حفاظ پنجره متحرک که قابلیت حرکت دارد. اما حفاظ پنجره ثابت قابلیت حرکت ندارد و به قاب پنجره یا دیوار اتصال دارد. حفاظ ثابت سال ها در خانه ها دیده می شود و نقش نگهبان را ایفا می کند. در بسیار از سازه های مدرن و خانه های جدید نرده حفاظ پنجره متحرک نقش نمایی می کند زیرا امکان باز کردن آن و استفاده از فضای بیرون را فراهم می کند.

قیمت نرده حفاظ پنجره متحرک و ثابت
قیمت نرده حفاظ پنجره

قیمت نرده حفاظ پنجره متحرک و ثابت

محافظ پنجره شیک و مدرن می تواند نمای خانه شما را شیک جلوه دهد. قیمت مناسب نرده حفاظ پنجره نیز در این شرکت سبب می شود تا شما خریدی مقرون به صرفه داشته باشید. ایران سازه با بهره گیری از تکنولوژی های روز و همچنین استفاده از مصالح ایمن و ابزار الات شیک توانسته است جایگاه خود را در بین مشتریان پیدا کند و محصولی عالی برای ایمنی ساختمان بسازد. بهترین کیفیت و بالاترین امنیت به همراه قیمت مقرون به صرفه همان چیزی است که سبب شده است تا نرده حفاظ پنجره متحرک در این شرکت زبانزد شود. نرده حفاظ پنجره متحرک دو نوع قفل توکار و روکار دارد و به سفارش مشتری می توان قفل های ایمنی بیشتری را نصب کرد.

حفاظ پنجره آهنی
خرید محافظ پنجره
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس