صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

خرید اینترنتی نرده حفاظ پنجره متحرک

اگر خانه ویلایی و آپارتمانی دارید که برای آن به دنبال حفاظ راه پله و حفاظ تراس هستید به سایت خوبی سرزده آید در سایت ایران سازه انواع نرده حفاظ راه پله و همچنین نرده حفاظ تراس با قیمت بسیار مناسب و در عین حال طراحی شیک و کیفیت عالی تولید می شود. نرده راه پله و همچنین نرده تراس برای امنیت ساختمان شما و صرف دیگر برای زیبایی کاربردهای بسیار زیادی دارند شما با خرید یک حفاظ تراس و یا نرده راه پله شیک و مدرن و کلاسیک می توانید نمای ساختمان خود را بیش از پیش منحصر به فرد نمایید. یک روش عاقلانه برای افزایش امنیت ساختمان استفاده از حفاظ پنجره است. شاید به پنجره ها توجه نکرده باشید، اما یکی از راه هایی که سارقین می توانند به راحتی از طریق آن وارد خانه شوند، پنجره است. حفاظ پنجره علاوه بر اینکه می تواند ایمنی ساختمان را تضمین کند، نقش مهمی در زیبایی نمای ساختمان دارد. شما می توانید بانصب حفاظ های پنجره زیبا فرفروژه یا نصب حفاظ پنجره فانتزی یا کلاسیک و سلطنتی مدل ساختمان و نمای خارجی آن را تغییر دهید. برای حفاظ پنجره می توانید از حفاظ پنجره تزئینی با مقاومت و استحکام بالا استفاده کنید. با توجه به اینکه در جوشکاری و ساخت حفاظ پنجره در ایران سازه از جوشکاری مقاوم کربن دی اکسید و رنگ آمیزی کوره ای الکترواستاتیک استفاده می شود از این رو برای امنیت و ماندگاری آن خیالتان راحت باشد.

قیمت حفاظ پنجره متحرک

حفاظ پنجره هم برای پیشگیری از سقوط افراد و هم برای پیشگیری از ورود سارقین پرست طلب یک گزینه امنیتی است که باید تمامی خانه ها از آن بهره ببرد. نرده حفاظ پنجره خود را شیک و جدید انتخاب کنید آنگاه روی نمای خارجی ساختمان تاثیر بسیار زیبایی خواهد داشت بنابراین شما با یک تیر دو نشان خواهید و هم امنیت را به ساختمان خود دعوت کرده اید و هم اینکه معماری خارجی خانه خود را بیش از پیش منحصربه‌فرد و چشم نواز هستند کرده‌اید. حفاظ پنجره و یا حفاظ تراس و همچنین نرده راه پله در طرح های بسیار متنوع از جمله فرفورژه و یا مدرن و همچنین طرح کلاسیک و یا طرح چوب ساخته میشود.

نرده حفاظ پنجره

حفاظ پنجره متحرک یکی از انواع نرده حفاظ های پنجره مدرن است که در پنجره بیرونی ساختمان نصب می شود و از این رو حفاظت و ایمنی ساختمان را برعهده دارد. نرده حفاظ پنجره شیک در مورد استحکام و ایمنی حرف اول را می زند زیرا جوشکاری و برشکاری آن به گونه ای است که به هیچ عنوان قابل برش نیست.نرده حفاظ پنجره ممکن است به نظر شما چون متحرک است ایمن نباشد. اما اشتباه نکنید. این حفاظ پنجره از قفل های محکمی برخوردار است که شکستن آن ها آن هم روی پنجره غیر ممکن است. این سازه مانند سایر سازه های امنیتی ساختمان ایمن است و از دستبرد خانه ممانعت می کند.قیمت حفاظ پنجره متحرک براساس نرخ فولاد و آهن تعیین می شود و نوع و طرح پنجره روی قیمت نهایی تاثیر می گذارد. اما در شرکت ایران سازه می توانیم با قیمت مناسب به مشتریان خدمات و محصولات خود را ارائه دهیم زیرا این شرکت براساس نرخ اتحادیه قیمت ها را تعیین می کند.

حفاظ پنجره لیست قیمت
حفاظ پنجره شیک و فرفورژه جدید

خرید حفاظ پنجره شیک و جدید با قیمت عالی و مناسب

خرید نرده حفاظ پنجره استیل و یا حفاظ پنجره فرفورژه و همچنین انواع نرده راه پله و حفاظ تراس با قیمت بسیار عالی و در عین حال کیفیت بسیار مطلوب در شرکت ایران سازه امری ممکن است. ایران سازه با بهره گیری از تکنولوژی های روز و همچنین استفاده از مصالح ایمن و ابزار الات شیک توانسته است جایگاه خود را در بین مشتریان پیدا کند و محصولی عالی برای ایمنی ساختمان بسازد. بهترین کیفیت و بالاترین امنیت به همراه قیمت مقرون به صرفه همان چیزی است که سبب شده است تا نرده حفاظ پنجره متحرک در این شرکت زبانزد شود. نرده حفاظ پنجره متحرک دو نوع قفل توکار و روکار دارد و به سفارش مشتری می توان قفل های ایمنی بیشتری را نصب کرد برای تماس با کارشناس فروش و همچنین مشاوره و بازدید رایگان میتوانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

حفاظ پنجره متحرک با قیمت مناسب و عالی
حفاظ پنجره متحرک
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس