صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

لیست قیمت حفاظ آکاردئونی 1403

زمانی که به افزایش امنیت ساختمان خود فکر می کنید، آنچیزی که بسیار اهمیت دارد، امنیت درب ورودی است، از معمول ترین جایی که یک سارق می تواند به خانه وارد شود از طریق درب ورودی است. درب آکاردئونی ضد دیلم با قیمت مناسب و کیفیت عالی می تواند همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید زیرا در بازار تنوع زیادی درب آکاردئونی وجود دارد که از نظر کیفیت تعریف قابل چندانی ندارد. خرید حفاظ آکاردئونی کشویی کاملا به سلیقه مشتری بستگی دارد، شما می توانید انواع نرده حفاظ کشویی آکاردئونی دو گل، حفاظ کشویی سه گل، حفاظ کشویی چهارگل و .... را برای خانه تهیه کنید. درب آکاردئونی یک سازه تاشو است که برای افزایش امنیت بر درب ورودی اپارتمان نصب می شود. این درب ها از اهن ساخته شده و روی قاب درب نصب می گردند. توجه داشته باشید که درب آکاردئونی با هدف حفظ امنیت در واحدهای آپارتمانی، مغازه ها و انبارها به کار می روند. قیمت حفاظ آکاردئونی اگر تصمیم دارید که قیمت حفاظ اکاردئونی ساختمان برای شما ارزان تمام شود باید طرح ساده ای انتخاب کنید، اما اگر طرح حفاظ آکاردئونی برای شما اهمیت دارد، باید قیمت آن را هم در نظر داشته باشید. .قیمت حفاظ آکاردئونی به فاکتورهای متعددی مانند طرح، ابعاد، تعداد پرچ های مخفی و نوع جوشکاری و رنگ آمیزی بستگی دارد.

حفاظ آکادرئونی شیک

از قدیم الایام تاکنون گفته اند که کار از محکم کاری عیب نمی کند. این جمله را سرمشق قرار داده ایم و در هنگام حفاظت از خانه که می تواند ویلا یا آپارتمان باشد به کار گرفته ایم. خرید حفاظ آکاردئونی و حفاظ درب آپارتمان بسیار اهمیت دارد. حفاظ آکاردئونی نمونه بارز ضرب المثل بالا است زیرا مانعی مستحکم در برابر سارقین ایجاد می کند. حفاظ آکاردئونی یک حفاظ کشویی ضد سرقت برای ورودی گاراژها، مراکز تجاری، حفاظت پله برقی، ورودی درب ساختمانی های ویلایی و ... است. حفاظ اکاردئونی امروزه بسیار پرکاربرد شده است و در بسیاری از مغازه ها، انباری ها و اماکن تجاری استفاده می شود. اما چرا؟ درب های آکاردئونی به دلیل ساختار خاص خود و امنیت بالایی که دارند امروزه پرفروش شده اند زیرا مانع خوبی در برابر سارقین هستند.

قیمت حفاظ آکاردئونی فلزی

قیمت حفاظ آکاردئونی فلزی در ایران سازه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برای مثال ابعاد، طرح و متریال به کار رفته در ساخت حفاظ اکاردئونی می تواند تاثیر زیادی روی قیمت آن داشته باشد. در ادامه عواملی که سبب تغییر قیمت حفاظ آکاردئونی فلزی می شود را ذکر کرده ایم: 1. جنس تیغه فلزی 2. اندازه و ابعاد درب آکاردئونی 3. طراحی حفاظ آکاردئونی 4. نصب و نقل و انتقال در شرکت ایران سازه قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و به همین دلیل از قیمت مناسبی برخوردار است. نرده آهنی آکاردئونی راه را بر سارقین سد می کند و در عین حال زیبایی را نیز برای درب آپارتمان به ارمغان می آورد. قیمت حفاظ آهنی کشویی آکاردئونی در ایران سازه بسیار مقرون به صرفه است زیرا براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود و از قیمت اتحادیه تخطی نمی کند.

خرید حفاظ آکاردئونی مدرن
انواع حفاظ اکاردئونی

خرید حفاظ آکاردئونی مدرن

انواع حفاظ اکاردئونی که در شرکت ایران سازه تولید می شود. 1. حفاظ آکاردئونی مدل ساده سه ردیف لوزی 2. حفاظ آکاردونی مدل 4 ردیف لوزی 3. حفاظ آکاردئونی مدل 5 ردیف لوزی 4. حفاظ آکاردئونی دو جداره 5. حفاظ آکاردئونی تمام گل 6. حفاظ آکاردئونی مدل پیچی یا پیج شکلاتی 7. حفاظ آکاردئونی ایتالیایی اگر به دنبال راهی هستید که خانه خود را ایمن کنید بهتر است به سراغ نرده کشویی آکاردئونی باشید. این حفاظ با طرح های خاص و ویژه ای که دارد می تواند سارقین را پشت درب آپارتمان به دام بیندازد. در شرکت ایران سازه انواع مختلف حفاظ درب تولید می شود. مشتریان براساس سلیقه خود و سبک ساختمان می توانند یکی از انواع حفاظ آکاردئونی را انتخاب کنند. برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

نرده حفاظ آکاردئونی
قیمت نرده کشویی آکاردئونی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس