صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده حفاظ پنجره مدرن و جدید با قیمت مناسب

نرده حفاظ پنجره ایمنی را به خانه شما دعوت می کند. اگر می خواهید سارقین را در پشت پنجره خانه مایوس کنید باید از حفاظ پنجره با کیفیت و مدرن استفاده کنید. یکی از فاکتورهای مهم برای ساخت نرده حفاظ پنجره این است که این حفاظ از تیغه های آهنی قوی و محکمی ساخته شود و همچنین رنگ آن از بهترین های موجود بازار باشد. نرده حفاظ پنجره شیک و جدید که در ایران سازه تولید می شود از جوشکاری با co2 بهره مند شده است همچنین برای رنگ کاری از رنگ های الکترواستاتیک بهره می گیرد که دوام و ماندگاری براقیت آن بالا است. در ایران سازه تنوع طرح مدل نرده حفاظ پشت پنجره به قدری بالا است که شما می توانید انواع نرده حفاظ پنجره را مشاهده کنید و سپس یکی از طرح ها را برای خود انتخاب کنید. نرده محافظ پشت پنجره همیشه به دنبال ایمنی است از این رو در طرح های مختلفی تشکیل می شود که سلیقه مختلف افراد را در برگیرد و با انواع نما و دکوراسیون هماهنگ باشد. در زیر برخی از انواع طرح های متنوع نرده حفاظ پشت پنجره که حفاظ ضد سرقت پنجره است را نام می بریم: 1. نرده حفاظ پنجره آهنی ساده 2. حفاظ پنجره فرفورژه 3. نرده حفاظ پشت پنجره استیل 4. حفاظ پشت پنجره طرح چوب 5. نرده حفاظ ضد سرقت پنجره کلاسیک 6. نرده حفاظ پشت پنجره مدرن سلطنتی 7. محافظ پشت پنجره مدرن با کیفیت ضد سرقت 8. نرده حفاظ پنجره ثابت 9. محافظ پشت پنجره متحرک یا بازشو کشویی

نرده حفاظ شیک پنجره برای خانه شما

از ان جایی که یکی از راه های موثر جهت افزایش ایمنی و زیبایی نمای خارجی خانه استفاده از نرده حفاظ پنجره راست از این رو شما می توانید با نصب یک حفاظ پنجره ساده و شیک و در عین حال با کیفیت نمای خارجی خانه خود را زیباتر از قبل کنید. نصب نرده حفاظ پنجره برای خانه هایی که در طبقات اول هستند و همچنین ویلاها بسیار امری ضروری است. در نظر داشته باشید که نصب محافظ پنجره از سقوط افراد خودداری می کند و مانعی بسیار محکم باری ممانعت از ورود افراد نااشنا و سارقین می باشد. نرده حفاظ پنجره از طرح ها و مدل های مختلفی بهره برده است و شما می توانید این نرده حفاظ پنجره را به گونه ای انتخاب نمایید که با سایر اجزای خانه هماهنگی داشته باشند.

نرده حفاظ شیک پنجره برای خانه شما

نرده حفاظ اهنی یا حفاظ پنجره فرفورژه شیک و زیبا امروزه به یکی از پرفروش ترین نرده حفاظ هایی تبدیل شده که در شرکت ایران سازه به فروش می رسد. البته در نظر داشته باشید که این شرکت قیمت ها را براساس نرخ اتحادیه تعیین کرده و از این بابت می توانید به راحتی اقدام به خرید کنید. با توجه به نمای ساختمان شما می توانید یکی از طرح های نرده پنجره فرفورژه یا استیل را برای خود برگزینید و از ایمنی و زیبایی ان بهره مند شوید. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

خرید نرده پنجره با قیمت مناسب
بهترین نرده حفاظ پنجره

خرید نرده پنجره با قیمت مناسب

اگر به دنبال راهی هستید که بتوانید ایمنی خانه خود را فراهم کنید در عین حال زیبایی نمای ساختمان شما نیز چشم نواز شود باید نرده حفاظ پنجره شیک را انتخاب کنید. در ایران سازه انواع نرده حفاظ پنجره فرفورژه یا نرده حفاظ اهنی ساده و مدرن و کلاسیک و .... ساخته می شود. طرح ها و رنگ ها و همچنین جنس نرده حفاظ پنجره در قیمت نرده تاثیر دارد. شما می توانید با هر بودجه ای که دارید در شرکت ایران سازه اقدام به خرید کنید. در نظر داشته باشید که زیبایی نمای ساختمان شما و همچنین رعایت جنبه امنیتی ساختمان شما از فاکتورهای مهمی است که در ساخت حفاظ پنجره در ایران سازه رعایت می شود. باید استانداردهای لازم در هنگام ساخت نرده حفاظ پنجره در نظر گرفته شود برای مثال باید عرض بین تیغه ها استاندارد باشد و به گونه ای نباشد که سارقین بتوانند سر خود را از ان عبور دهند.

قیمت نرده حفاظ پنجره شیک
خرید نرده حفاظ پنجره شیک و به روز
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس