صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

خانه ای امن با حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی امکان پذیر است.

از آنجایی که هزینه های لازم برای خرید این حفاظ همواره مورد توجه بوده و اکثر افراد به دنبال خرید حفاظی با کیفیت در کنار قیمتی منصفانه می باشند شرکت ایران سازه با دارا بودن تمامی این متریال ها همه چالش ها را بابت خرید از بین می برد. با حفاظ شاخ گوزنی در ایران سازه صاحب محصولی با کیفیت و بسیار مرغوب می شوید. امنیت بالای این حفاظ از اولین و مهمتریت دلایلی است که همواره مورد توجه قرار گرفته است. طراحی به کار رفته در آن به گونه ای است که هیچ موجودی از گزند آن در امان نمی باشد. حفاظ شاخ گوزنی طراحی جدید و منحصر به فردی است که امروزه جای خود را به حفاظ های قدیمی داده است. زیبایی و حفظ نمای ساختمان از دیگر نگرانی های افراد هنگام خرید حفاظ شاخ گوزنی می باشد که با انتخابی درست ه تنها زیبایی نمای ساختمان حفظ شده بلکه علاوه بر ایجاد ایمنی و امنیت بالا، جلوه ای بی نظیر و متفاوت به ساختمان شما می دهد.

حفاظ شاخ گوزنی

ایران سازه با رعایت به چند کمیت که مورد توجه اکثر خریداران قرار دارد، جایگاه خود را به عنوان برترین شرکت برای تولید یک حصار مرغوب و با کیفیت حفظ کرده است. حفاظ شاخ گوزنی با ورود خود، امنیت و زیبایی را به ساختمان ها هدیه داده است. طراحی به کار رفته در این حفاظ به گونه ای است که علاوه بر افزودن زیبایی ، امنیت را نیز به ارمغان می آورد حفاظ شاخ گوزنی به عنوان یک حفاظ صعب العبور شناخته شده است که هیچ موجودی توانایی عبور از آن را بدون آسیب رسیدن ندارد.

زیبایی ساختمان در کنار امنیت با حفاظ شاخ گوزنی

شرکت ایران سازه با تعیین قیمت ها بر اساس نهاد های نظارتی تمامی نگرانی ها از بابت قیمت های سرسام آور را رفع کرده است. از این رو با پرداخت کمترین هزینه صاحب حفاظی بی نظیر به روی دیوار منازل خود می شوید. قیمت و کیفیت بالا تنها ویزگی مطلوب این حفاظ نمی باشد. مزیتی دیگر آن که سبب شده شده تا مورد استقبال فراوانی قرار گیرد، طراحی به کار رفته در آن می باشد که به هیچ عنوان جلوه نا مناسبی به نمای ساختمان نداده بلکه جلوه ای خاص به ساختمان شما می بخشد.

محافظ دیواری شاخ گوزنی
حفاظ  شاخ گوزنی نرده روی دیوار

محافظ دیواری شاخ گوزنی

زمانی که قصد سفر دارید، اگر روی دیوار شما نشانی از شاخ های گوزن باشد، آنگاه با خیال راحت می توانید به مسافرت بروید. منظور ما همان نرده آهنی شاخ گوزنی است که طرح خود را از شاخ های گوزن الهام گرفته است. عبور از بین نرده های شاخ گوزنی کاری دشوار و بسیار خطرناک است. بنابراین سارقین نمی توانند از لابه لای این میلگردهایی که قابل خم شدن و یا بریدن نیست عبور کنند. حفاظ شاخ گوزنی در برابر هیچ سارق و متجاوزی مروت ندارد. با میلگردهای در هم تنیده شده به هیچ جنبده ای اجازه عبور از روی دیوار را نمی دهد. نرده روی دیوار شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظ دیوار است که در ایران سازه تولید و عرضه می شود. حفاظ زیبا و در عین امن چیزی جز نرده شاخ گوزنی نمی باشد.

حفاظ شاخ گوزنی مدرن
قیمت حفاظ شاخ گوزنی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس