صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

یار دیرینه خانه های شما نرده حفاظ شاخ گوزنی شیک

دیوار خانه خود را با نرده حفاظ شاخ گوزنی حفاظت کنید. سعی کنید راه را بر سارقان فرصت طلب با حصار کشی روی دیوار ببندید. همیشه از قدیم گفته اند، پیشگیری بهتر از درمان است، از این رو با داشتن نرده حفاظ شاخ گوزنی دیگر نگران سرقت نباشید. از آنجایی که حفاظ شاخ گوزنی تنها یکی از انواع نرده حفاظ دیواری است، حفاظ های دیگری همچون نرده لیلیوم ، حفاظ نرده نیزار ، نرده سرنیزه ، نرده بوته ای و... در ایران سازه تولید میشود. نرده دیوار شاخ گوزنی پرتراکم همچون نگهبانی بی مزد، روی دیوار خانه شما مشغول به انجام وظیفه است. برای اینکه بتوانید خانه خود را ایمن کنید باید از حفاظ دیوار محکم و غیر قابل نفوذ استفاده کنید. حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی با تراکم و طرحی که دارد اجازه عبور را نمی دهد. حفاظ شاخ گوزنی در ارتفاع 50 تا 150 سانتی متر تولید می شود. همچنین تراکم این نرده آهنی روی دیوار 8 ، 10 ، 12، 15 می باشد. برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد 10 استفاده می شود.

نرده حفاظ شاخ گوزنی

 

حفاظ نرده شاخ گوزنی با نوک های تیر و برنده ای که دارد ورود را سخت و غیر ممکن می کند، زیرا در صورتی که تصمیم به عبور از این نوک های تیز باشد فرد به شدت زخمی می شود. تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی در نصب حفاظ نرده شاخ گوزنی به گونه ای عمل می کند که فاصله های آن روی دیوار کاملا تنظیم شده باشد.

خانه های امن با حفاظ دیواری شاخ گوزنی

تراکم و اندازه و تعداد میلگردهای به کار رفته در ساخت نرده شاخ گوزنی بسته به ارتفاع دیوار و همچنین شرایط همجواری با سایر منازل دارد، از این رو کارشناس فروش ما با مراجعه به محل و بازدید از دیواری که قصد حصارکشی دارد، می توان بهترین پیشنهاد را ارائه دهد. خانه ای ایمن میخواهید، زیبایی نیز برای شما اهمیت دارد، پس حفاظ نرده شاخ گوزنی را انتخاب کنید. مزایای بی شماری برای استفاده از نرده دیوار باغ شاخ گوزنی وجود دارد که در زیر به چند نمونه اشاره می کنیم. 1. زیبایی و طراحی منحصر به فرد نرده شاخ گوزنی 2. قیمت مقرون به صرفه نرده حفاظ شاخ گوزنی 3. امنیت بالای نرده دیوار شاخگوزنی 4. غیر قابل نفوذ بودن این نوع نرده دیوار باغ با اعتماد به آراد حفاظ، می توانید خانه های خود را ایمن کنید.

نرده دیوار باغ شاخ گوزنی

 

حفاظ نرده شاخ گوزنی

 

حفاظ شاخ گوزنی متری چند است؟

با توجه به اینکه قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران ، اصفهان و سایر شهرها در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب تعیین می شود از این رو دیگر نگران هزینه های اضافی نباشید. با توجه به اینکه ایران سازه تولید کننده نرده حفاظ ایمن در طرح های مختلف از جمله حفاظ نیزار ، حفاظ نخل مرداب ، نرده سرنیزه و حفاظ بوته ای و همچنین نرده روی دیوار لیلیومی است پس با توجه به وزن و تراکم حفاظ آهنی دیوار را انتخاب کنید. تراکم و قیمت حفاظ لیلیومی یا تراکم حفاظ شاخ گوزنی و سایر تراکم و وزن نرده حفاظ در ایران سازه براساس شرایط ساختمان و همچنین نظر مشتری تولید می شود.

نرده حفاظ شاخ گوزنی

 

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس