صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ سرنیزه ای مدرن

انواع حفاظ آهنی دور دیوار حیاط مانند حفاظ سرنیزه نرده در گذر زمان دست خوش تغییراتی شده اند و کیفیت و عملکرد و نحوه ساخت این حفاظ ها با گذشت زمان تغییر کرده است. در حال حاضر از گذشته این حفاظ ها تنها یک نام و نشان باقی مانده و استانداردهای ساخت آنها تغییر کرده است. حفاظ سرنیزه آهنی نیز یکی از انواع نرده فلزی دیوار است که با گذش زمان تغییرات عمده ای داشته و کیفیت آن چندین برابر شده است. سرنیزه آهنی یکی از قدیمی ترین انواع حفاظ آهنی دیوار است که سبقه بسیاری طولانی در این عرصه داشته و نمای بسیاری از ساختمان های قدیمی شهر هنوز با این حفاظ فلزی پوشیده است. از این رو با پیشرفت هایی که اکنون در سرنیزه نرده شاهد هستیم، می توان آن را یکی از محبوب ترین انواع حفاظ فلزی دور حیاط در نظر گرفت.

قیمت نرده سرنیزه

 

خرید سرنیزه آهنی

برای خرید سرنیزه نرده و استفاده از آن، در وهله اول شما به عنوان یک کاربر شخصی نیاز به مشورت با یک متخصص خواهید داشت. قیمت نرده حفاظ سرنیزه، قیمت حفاظ سرنیزه ای دست دوم، نحوه ساخت سرنیزه آهنی و شناخت انواع حفاظ سرنیزه ای از جمله مواردی است که شما می توانید تنها با یک تماس با شماره 09127716460 در صنایع فلزی ایران سازه از آنها مطلع شوید. البته خرید سرنیزه آهنی منوط به نوع کاربری ساختمان شما و میزان کارایی لازم برای آن است. این نرده فلزی محافظ دیوار حیاط در حال حاضر در سه نوع تک نیزه، دو نیزه و سه نیزه تولید و در دیوار خانه ها استفاده می شود. اولین تفاوت در این سه نوع نرده آهنی سرنیزه ای، قیمت نرده حفاظ سرنیزه ای خواهد بود. البته قیمت تنها فاکتور متفاوت در بین آنها نبوده و کیفیت و امنیت نیز از پارامترهای تعیین کننده در این انتخاب خواهد بود.

حفاظ سرنیزه روی دیوار

 

قیمت حفاظ سرنیزه ای دست دوم

حال با شناخت انواع حفاظ سرنیزه ای و آشنایی با مزیت های هر یک می توانید برای کاهش قیمت آن از ترفندهای معمول استفاده نمایید. صرف اخذ قیمت حفاظ سرنیزه ای دست دوم و استفاده از آن تنها ترفند برای این کار نخواهد بود. این ترفند حتی با مشکلاتی نیز همراه بوده و ممکن است نرده کشی دیوار حیاط شما را با چالش هایی روبرو سازد. تلفیقی از قیمت حفاظ سرنیزه ای دست دوم با برخی ادوات جدید روی آن می تواند یکی دیگر از گزینه ها برای بهینه سازی قیمت در عین داشتن امنیت لازم باشد. نحوه ساخت این نرده فلزی نیز در تعیین قیمت آن موثر خواهد بود. همه این ترفندها را می توانید در کارگاه های ما در صنایع فلزی ایران سازه مشاهده نمایید.

حفاظ روی دیوار سرنیزه
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس