صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده دیوار و حفاظ روی دیوار سرنیزه ای ساختمان

حفاظ دیوار باغی در طرح حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ نیزار ، نرده بوته ای برای باغ ، حفاظ لیلیوم و همچنین حفاظ سرنیزه و نخل مرداب در ایران سازه شرکت به نام و معتبر صنایع امنیتی و فلزی با کیفیت بالا ساخته و به سراسر کشور عرضه می شود.

ایمن ترین حفاظ دیوار

 

امنیت رکن جدی هر ساختمان است. ویلا و یا خانه باغ و همچنین زمین خریداری شده را باید حصار کشی کرد تا از هر گونه نفوذ و ورود سارقین به حیاط جلوگیری نمود. میلگردهای در هم تنیده شده به راحتی می توانند حفاظ دیوار را شکل دهند و سبب افزایش امنیت و آسایش اعضای خانواده شوند.

قیمت حفاظ دیوار باغی جدید

قیمت حفاظ لیلیومی و لیست قیمت نرده حفاظ سرنیزه ای و شاخ گوزنی در ایران سازه به گونه ای است که براساس نرخ مصوب تعیین می شود. از این رو شما می توانید به سایت مراجعه کرده و یا از کارشناس فروش یا شماره تماس 09127716460 درخواست نمایید تا لیست قیمت حفاظ دیوار نو و دست دوم را برایتان ارسال کند. نهادهای اتحادیه قیمت و دستمزد کارگر و همچنین هزینه های اصلی برای ساخت نرده دیوار را تعیین می کنند. پس دیگر نگران هزینه های متفرقه در جاهای دیگر نباشید.

حفاظ دیوار تهران ارزان

 

عکس حفاظ دیوار باغ

 

انواع حفاظ دیوار مدرن و جدید

یکی از راهکارهایی که می توان با آن خانه را ایمن کرد و راه را بر سارقین بست، بهره مندی از نرده محافظ روی دیوار است. دیوار خانه شما با یکی از حفاظ های نیزار یا حفاظ شاخ گوزنی و همچینن سرنیزه یا لیلیوم و... ایمن می شود. تراکم حفاظ روی دیوار در ایران سازه تراکم حفاظ لیلیوم یا تراکم نرده نیزار و شاخ گوزنی و همچنین وزن حفاظ روی دیوار سرنیزه ای روی قیمت اثر گذار است. ایران سازه که تولید کننده حفاظ روی دیوار باغ است توانسته جایگاه قابل قبول و ویژه ای را در بین مشتریان پیدا کند. زیرا هم تراکم و هم وزن و همچنین کیفیت و قیمت در این شرکت به گونه ای است که سبب افزایش رضایت مشتریان و همچنین افزایش ضریب ایمنی شده است. برای تماس با کارشناس فروش و دریافت کاتالوگ و لیست قیمت کافیست با شماره تلفن 09127716460 تماس حاصل کنید. همچنین شما می توانید به سایت مراجعه کرده و از سایر مقالات ما برای انتخاب حفاظ دیوار باغ یا ویلا کمک بگیرید.

نرده حفاظ باغ لیلیومی

 

قیمت نرده حفاظ آهنی سرنیزه

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس