صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ دیوار لیلیومی شیک و جدید با قیمت مناسب

نرده دیوار لیلیوم هم سبب می شود تا امنیت ساختمان شما به طور کامل حفظ شود و هم اینکه با وجود این نرده روی دیوار، زیبایی نمای ساختمان شما تضمین می شود. این نرده طرح خود را از گل های زیبای لیلیومی ایده گرفته است. با وجود این حفاظ شیک و زیبا شما می توانید سلیقه خود را به رخ دیگران بکشید زیرا نمای بسیار زیبا و جالبی برای دیوار خانه به وجود می آورد. حفاظ یا حصار یا گارد فلزی که فنس نیز خوانده می شود! برای دیوار ساختمان تجاری یا مسکونی و همچنین ویلا ها بسیار ضروری است. اگر این طرح حفاظ با نرده روی دیوار لیلیومی مزین شود دیگر همه چیز با هم برای امنیت و زیبایی نمای ساختمان فراهه می شود.

نرده لیلیومی بهترین محافظ برای جلوگیری ورود سارقین

 

اگر به دنبال نرده حفاظ آهنی لیلیومی هستید می توانید از سایت ایران سازه بهترین حفاظ را تهیه کنید. نرده روی دیوار یکی از الزامات برای برقراری امنیت است. در صورتی که شما خواهان افزایش ضریب ایمنی خانه یا ویلا و باغ خود هستید نرده دیوار لیلیومی را امتحان کنید. حفاظ روی دیوار لیلیومی سبب می شود تا خانه شما به یکی از ساختمان های شیک تبدیل شود. زیرا وجود گل های زیبا روی نرده دیوار لیلومی نمای خانه را شکیل می کند.

چرا قیمت حفاظ لیلیومی مقرون به صرفه است؟

نرده روی دیوار لیلیومی که در ایران سازه ساخته می شود، سبب می شود تا امنیت خانه شما تضمین شود. زیرا این نرده یا حصار فلزی از بهترین متریال موجود ساخته شده است. در نظر داشته باشید که نرده روی دیوار طرح لیلیومی در ایران سازه قیمت مناسبی دارد. این شرکت قیمت ها را براساس نرخ اتحادیه تعیین کرده و از این رو برای شما خریدی هوشمندانه به حساب می آید. برای خرید این حفاظ با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. برای اینکه شما هم بتوانید از دو مزیت نرده حفاظ دیوار استفاده کنید بهتر است از خرید نرده دیوار لیلیومی غافل نشوید. حفاظ روی دیوار لیلیومی با امنیت بالا می تواند خانه شما را در برابر سارقین حفظ کند. طرح خاص محافظ به گونه ای است که به هیچ سارقی اجازه عبور را نمی دهد زیرا رد شدن لابه لای نرده های پرتراکم حفاظ کاری بسیار دشوار و غیر ممکن است. نرده دیوار لیلیومی که طرح خود را از گل زیبایی لیلیومی الهام گرفته است با طرح خاص خود تراکم ویژه ای داشته و مانع از عبور سارقین فرصت طلب می شود. به خاطر داشته باشید که حفاظ آهنی لیلیومی امنیت ساختمان و زیبایی دکوراسیون خارجی خانه را تضمین می کند. کیفیت ساخت حفاظ به گونه ای است که مانع از عبور سارقین فرصت طلب می شود. زیرا قابل برش یا خم شدن نیست. همچنین در نظر داشته باشید که از بهترین دستگاه های جوش و برش برای ساخت نرده حفاظ آهنی استفاده می شود از این رو شما می توانید تا سالیان متمادی از این حفاظ بهره ببرید.

قیمت حفاظ لیلیومی ارزان و مناسب در تهران - شمال- کرج

 

نرده دیوار لیلیومی با طراحی شیک و جدید خرید اینترنتی

 

کیفیت و نوع رنگ به کار رفته در حفاظ لیلیومی گل دار

حفاظ روی دیوار لیلیومی در ایران سازه قیمت مناسبی دارد. یکی از طرح های جذاب حفاظ دیوار، همین نرده لیلیومی است. در ایران سازه قیمت ساخت و نصب نرده دیوار بر مبنای نرخ اتحادیه تعیین می شود از این رو نگران هزینه های گزاف شرکت های دیگر نباشید. در این شرکت قیمت مقرون به صرفه در کنار امنیت و زیبایی برای ساختمان شما در نظر گرفته شده است. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

محافظ دیوار لیلیومی با قیمت مناسب و ارزان

 

نرده روی دیوار لیلیومی شیک در سال 1401

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس