صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ دیوار لیلیومی شیک و جدید با قیمت مناسب

نرده لیلیومی بهترین محافظ برای جلوگیری ورود سارقین

 

این حفاظ طرح خود را از گل های زیبای لیلیومی الهام گرفته است و توانسته است جایگاه ویژه خود را در بین مشتریان حفظ کند. نرده لیلیومی از کیفیت بالایی در شرکت ایران سازه برخوردار است زیرا تمامی متریال به کار رفته در ساخت این نرده حفاظ دیوار از بهترین های بازار است. رنگ کاری و برشکاری و همچنین جوشکاری از بهترین روش و متدها و همچنین دستگاه های پیشرفته بازار می باشد. نرده روی دیوار لیلیومی یکی از پرفروش ترین نرده حفاظ هایی است که در سال های اخیر بین مشتریان محبوب شده است. حفاظ اهنی روی دیوار طرح لیلیومی با طرح خاصی که دارد سبب می شود تا نمای ساختمان شما زیباتر از قبل جلوه کند. نرده روی دیوار طرح لیلیومی نه تنها روی دکوراسیون خارجی نمای خانه تاثیر مثبت بسزایی دارد، بلکه با امنیت بالایی که فراهم می آورد سارقین را از ورود به خانه ناامید می کند.

چرا قیمت حفاظ لیلیومی مقرون به صرفه است؟

حفاظ لیلیومی که بالای دیوار نصب می شود امنیت را برای ساختمان شما هدیه می دهد. زیرا این نرده با تراکم بالایی که دارد مانع از عبور سارقین می شود. قیمت نرده حفاظ روی دیوار لیلیومی در شرکت ایران سازه براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین می شود و از این رو شما می توانید با خیال راحت از این شرکت اقدام به خرید نمایید. حفاظ اهنی دیوار طرح لیلیوم که گل دار است، مانعی برای تحقق خواسته های شیطانی سارقین است. اگر یکی از نرده حفاظ های آهنی دیوار طرح لیلیومی را برای خود انتخاب کنید آنگاه شما می توانید با خیال راحت خانه خود را ترک نمایید زیرا راهی برای ورود سارقین نیست.

قیمت حفاظ لیلیومی ارزان و مناسب در تهران - شمال- کرج

 

نرده دیوار لیلیومی با طراحی شیک و جدید خرید اینترنتی

 

کیفیت و نوع رنگ به کار رفته در حفاظ لیلیومی گل دار

این نرده طرح خود را از گل های زیبای لیلیومی ایده گرفته است. با وجود این حفاظ شیک و زیبا شما می توانید سلیقه خود را به رخ دیگران بکشید زیرا نمای بسیار زیبا و جالبی برای دیوار خانه به وجود می آورد. حفاظ یا حصار یا گارد فلزی که فنس نیز خوانده می شود! برای دیوار ساختمان تجاری یا مسکونی و همچنین ویلا ها بسیار ضروری است. اگر این طرح حفاظ با نرده روی دیوار لیلیومی مزین شود دیگر همه چیز با هم برای امنیت و زیبایی نمای ساختمان فراهه می شود. نرده روی دیوار لیلیومی که در ایران سازه ساخته می شود، سبب می شود تا امنیت خانه شما تضمین شود. زیرا این نرده یا حصار فلزی از بهترین متریال موجود ساخته شده است. در نظر داشته باشید که نرده روی دیوار طرح لیلیومی در ایران سازه قیمت مناسبی دارد. این شرکت قیمت ها را براساس نرخ اتحادیه تعیین کرده و از این رو برای شما خریدی هوشمندانه به حساب می آید. برای خرید این حفاظ با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

محافظ دیوار لیلیومی با قیمت مناسب و ارزان

 

نرده روی دیوار لیلیومی شیک در سال 1401

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس