صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ لیلیومی با شما از امنیت سخن می گوید.

نرده لیلیوم یکی از مواردی است که مشتری برای خرید آن شک نمی کند زیرا به گونه ای طراحی شده است که هیچ جنبده ای نمی تواند از لابه لای تارهای در هم تنیده آن عبور کند! میلگردها به گونه ای در هم تنیده شده اند و جوشکاری آنان به گونه ای است که غیر قابل خم شدن و همچینن برید شدن می باشند. برای اینکه امنیت دیوار خانه خود را تضمین کنید ، می توانید از نرده لیلیومی دیوار بهره مند شوید. این حفاظ طرح شکیلی داشته و با طرحی که دارد مانع از عبور هر جنبده ای درون خانه شما می شود.

نرده لیلیومی بهترین محافظ برای جلوگیری ورود سارقین

 

حفاظ آهنی لیلیومی به گونه ای از ساختمان شما حفاظت می کند که گویا نگهبانی با شمشیری برنده در انتظار مرگ سارقین است. با توجه به اینکه میلگردها به گونه ای در کنار هم چیده شده اند که اجازه عبور سارقین را نمی دهد، بنابراین حفاظ لیلیومی می تواند گزینه مناسبی برای نگهبانی باشد. اینبار می خواهیم دیوار خانه شما را با گل های از جنس طبیعت ایمن کنیم. برای اینکه بتوانید خانه یا ویلا و یا ساختمانی امن داشته باشید کافیست به نرده آهنی لیلیومی اعتماد کنید. حفاظ آهنی لیلیومی به گونه ای از ساختمان شما حفاظت می کند که گویا نگهبانی با شمشیری برنده در انتظار مرگ سارقین است. با توجه به اینکه میلگردها به گونه ای در کنار هم چیده شده اند که اجازه عبور سارقین را نمی دهد، بنابراین حفاظ لیلیومی می تواند گزینه مناسبی برای نگهبانی باشد.

چرا قیمت حفاظ لیلیومی مقرون به صرفه است؟

حفاظ لیلیومی دیوار برای حفاظت و امنیت ساختمان شما بسیار ضروری است. با توجه به اینکه شرایط دیوار و درب ساختمان باید ایمن باشد تا سارقین نتوانند وارد منزل شما شوند؛ بنابراین استفاده از محافظ دیوار لیلیومی ضروری به نظر می رسد. برای خرید نرده آهنی یا فلزی روی دیوار باید به قیمت آن نیز توجه کنید. قیمت شاخ گوزنی لیلیوم یا قیمت حفاظ لیلیومی در صنایع ایران سازه براساس فاکتورهای زیر تعیین می شود. لیست قیمت هر متر نرده حفاظ لیلیوم در سایت به طور کامل شرح داده شده است. 1. تراکم نرده یا میلگردهای به کار رفته در ساخت نرده آهنی لیلیوم 2. میزان ارتفاع نرده حفاظ آهنی لبلیومی 3. نوع رنگ و نوع جوش به کار رفته در ساخت حفاظ گل دار لیلیومی 4. قیمت های موچود برای ساخت حفاظ دیوار ویلا براساس نهادهای نظارتی تعیین می شود.

قیمت حفاظ لیلیومی ارزان و مناسب در تهران - شمال- کرج

 

نرده دیوار لیلیومی با طراحی شیک و جدید خرید اینترنتی

 

کیفیت و نوع رنگ به کار رفته در حفاظ لیلیومی گل دار

برای اینکه نرده آهنی لیلیومی را برای دیوار خانه خود داشته باشید کافیست از ایران سازه سفارش بگیرید. بازدید و مشاوره رایگان و پذیرش سفارش از سراسر کشور و همچنین جوشکاری وبرشکاری ظریف و رنگ های کوره ای و الکترواستاتیک همگی در ایران سازه شماره تلفن 09127716460 امکان پذیر است. حفاظ آهنی یا حصار یا گارد آهنی که روی دیوار نصب می شود، سبب می شود شما دمی آرام باشید، زیرا این حفاظ ها در حال نبرد با هر جنبده ای هستند که روی دیوار منتظر فرصت سرقت هستند! برای تماس کافیست با شماره تماس 09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

محافظ دیوار لیلیومی با قیمت مناسب و ارزان

 

نرده روی دیوار لیلیومی شیک در سال 1401

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس