صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

بهترین نرده حفاظ روی دیوار طرح لیلیومی

نرده حفاظ لیلیومی از شکیل ترین و زیباترین حفاظ های روی دیوار می باشد. بنابراین برای داشتن چنین حفاظ دیواری باید با کارشناس فروش ایران سازه با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. نرده لیلیومی از گل های لیلیومی ایده گرفته است که در طبیعت بسیار چشم نواز است. بنابراین با آوردن این گل های زیبا نه تنها خانه شما ایمن می شود بلکه نمای ساختمان نیز جلوه بهتری پیدا می کند.

نرده لیلیومی بهترین محافظ برای جلوگیری ورود سارقین

 

اگر به دنبال افزایش ایمنی ساختمان خود هستید می توایند خانه خود را با نرده حفاظ روی دیوار لیلیومی ایمن کنید. حفاظ نرده لیلیومی از استقامت و ایمنی بالایی برخوردار است و در عین حال زیبایی محسور کننده ای دارد. حفاظ نرده اهنی لیلیومی در پروفیل 20 در 30 بوده و همچنین شماره میلگرد ان 10 می باشد. تعداد گل های به کار رفته در نرده حفاظ لیلیومی معمولا 15 عدد بوده ولی براساس نظر مشتریان قابل تغییر است.

قیمت حفاظ لیلیوم دیوار

محافظ ساختمان شما نرده لیلیومی می باشد. از این رو می توانید این حفاظ زیبا و در عین حال ایمن را برای خانه خود با قیمت مناسب تهیه کنید. ایران سازه با نیم قرن تجربه، حفاظ آهنی محکم و با کیفیت و در عین حال شکیل را برای شما ساخته و نصب می کند. قیمت حفاظ لیلیومی براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود. برای اینکه امنیت دیوار خانه خود را تضمین کنید ، می توانید از نرده لیلیومی دیوار بهره مند شوید. این حفاظ طرح شکیلی داشته و با طرحی که دارد مانع از عبور هر جنبده ای درون خانه شما می شود. حفاظ لیلیومی دیوار برای حفاظت و امنیت ساختمان شما بسیار ضروری است. با توجه به اینکه شرایط دیوار و درب ساختمان باید ایمن باشد تا سارقین نتوانند وارد منزل شما شوند؛ بنابراین استفاده از محافظ دیوار لیلیومی ضروری به نظر می رسد.

قیمت حفاظ لیلیومی ارزان و مناسب در تهران - شمال- کرج

 

نرده دیوار لیلیومی با طراحی شیک و جدید خرید اینترنتی

 

کیفیت و نوع رنگ به کار رفته در حفاظ لیلیومی گل دار

نرده حفاظ لیلیومی ساختمان در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب تعیین می شود. از این رو شما می توانید قیمت نرده آهنی دیوار لیلیومی را به صورت به روز در سایت مشاهده کند. البته با تماس با کارشناس فروش ایران سازه که تولید کننده انواع نرده حفاظ دیوار است نیز می توانید مشاوره رایگان بگیرید. شماره تماس 09127716460 کارشناس فروش ایران سازه منتظر تماس های شما است. نرده لیلیوم یکی از مواردی است که مشتری برای خرید آن شک نمی کند زیرا به گونه ای طراحی شده است که هیچ جنبده ای نمی تواند از لابه لای تارهای در هم تنیده آن عبور کند! میلگردها به گونه ای در هم تنیده شده اند و جوشکاری آنان به گونه ای است که غیر قابل خم شدن و همچینن برید شدن می باشند. برای خرید از ایران سازه کافیست با شماره تماس نمایندگی فروش 09127716460 تماس حاصل کنید. تماس شما سبب شده تا از مشاوره و بازدید رایگان بهره مند شوید. بنابراین در هر کجای کشور هستید کافیست با ایران سازه تماس حاصل کنید. ما سفارش شما را آماده و ارسال می کنیم. دارا بودن چندین نمونه کار موفق و ارائه کاتالوگ برای تصاویر در ایران حفاظ سبب شده تا مشتری راحتتر نرده دیوار لیلیوم خود را انتخاب کند. پس حفاظ دیوار لیلیوم در ایران سازه منتظر انتخاب شماست. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

محافظ دیوار لیلیومی با قیمت مناسب و ارزان

 

نرده روی دیوار لیلیومی شیک در سال 1401

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس