صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

خرید اینترنتی نرده حفاظ لیلیومی

یکی از بهترین روش ها برای امنیت ساختمان این است که از حفاظ روی دیوار لیلیومی بهره ببرید. ساختمان شما نیاز به امنیت دارد که باید این امنیت به گونه ای برقرار شود که سارقین دیگر نتوانند وارد خانه شما شوند. دیوار خود را با نرده لیلیوم هم ایمن کنید و هم زیبا! حفاظ دیوار یا حصار آهنی که برای باغ یا دیوار ویلا و همچنین آپارتمان و اداره ها به کار می رود باید هم غیرقابل نفوذ و خم شدن باشد و هم اینکه بتواند زیبایی و نمای ساختمان را حفظ کند. بنابراین نرده دیوار آهنی یا حصار فلزی که این ویژگی ها را داشته باشد، نرده دیوار لیلیومی گل دار است. تصور گل های زیبای طبیعت بر روی دیوار که دو نقش را همزمان با هم بازی می کنند جالب و زیبا است. هم ایمنی و حفاظت را برعهده دارند و هم شکیل کردن نمای ساختمان را !

نرده لیلیومی بهترین محافظ برای جلوگیری ورود سارقین

 

حفاظ لیلیومی راهکاری امن برای امنیت و ایمنی ساختمان است. به خاطر داشته باشید که این حفاظ با تراکم بالا و گل های زیبایی که دارد می تواند مانع از ورود سارقین به داخل خانه شود. نرده لیلیومی تراکم بالایی دارد و همچنین میلگردهای با کیفیتی در ساخت آن به کار رفته است. یکی از بهترین روش ها برای امنیت ساختمان این است که از حفاظ روی دیوار لیلیومی بهره ببرید. ساختمان شما نیاز به امنیت دارد که باید این امنیت به گونه ای برقرار شود که سارقین دیگر نتوانند وارد خانه شما شوند.

قیمت حفاظ لیلیوم دیوار

در ایران سازه قیمت حفاظ روی دیوار که طرح لیلیوم دارد بسیار محبوب شده است. زیرا چندین ویژگی را با هم به همراه دارد. قیمت مقرون به صرفه ،حفاظت بالا ، ایمنی و زیبایی وِیژگی های این نوع نرده آهنی دیواری هستند. محافظ دیواری در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه و مصوب نهادهای نظارتی تعیین و مشخص می شود. بنابراین نگران هزینه های متغیر شرکت ها نباشید. برای خرید نرده آهنی یا فلزی روی دیوار باید به قیمت آن نیز توجه کنید. قیمت شاخ گوزنی لیلیوم یا قیمت حفاظ لیلیومی در صنایع ایران سازه براساس فاکتورهای زیر تعیین می شود. لیست قیمت هر متر نرده حفاظ لیلیوم در سایت به طور کامل شرح داده شده است. 1. تراکم نرده یا میلگردهای به کار رفته در ساخت نرده آهنی لیلیوم 2. میزان ارتفاع نرده حفاظ آهنی لبلیومی 3. نوع رنگ و نوع جوش به کار رفته در ساخت حفاظ گل دار لیلیومی 4. قیمت های موچود برای ساخت حفاظ دیوار ویلا براساس نهادهای نظارتی تعیین می شود.

قیمت حفاظ لیلیومی ارزان و مناسب در تهران - شمال- کرج

 

نرده دیوار لیلیومی با طراحی شیک و جدید خرید اینترنتی

 

کیفیت و نوع رنگ به کار رفته در حفاظ لیلیومی گل دار

نرده حفاظ لیلیوم از زیباترین نوع نرده دیواری می باشد. این حفاظ آهنی از گل لیلیوم ایده گرفته است. که در هر بوته از 15 گل زیبای لیلیوم تشکیل شده است. البته همچنین از میلگردهایی با شماره 10 نیز برای ساخت این محصول استفاده می شود. همچنین شاس پروفیل به کار رفته در این نوع حصار آهنی دیواری 20 در 30 می باشد. نتیجه گیری: • ایران سازه با کیفیت مطلوب و رنگ های کوره ای الکترواستاتیک به ساخت نرده دیواری می پردازد. • بازدید و مشاوره رایگان • ارسال سفارش به سراسر کشور • تعیین قیمت منطبق با نهادهای نظارتی مربوطه • ارائه کاتالوگ از صدها نمونه مدل طراحی شده نرده لیلیوم با ظرافت بالا چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

محافظ دیوار لیلیومی با قیمت مناسب و ارزان

 

نرده روی دیوار لیلیومی شیک در سال 1401

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس