صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده حفاظ دیوار لیلیومی شیک و جدید

نرده دیوار لیلیومی امنیت را به خانه شما هدیه می دهد. اگر به دنبال راهی برای ایمن کردن خانه های خود هستید می توانید نرده حفاظ لیلیومی را برای ویلا یا ساختمان ویلایی خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که حفاظ نرده لیلیومی با طرح خاص و شیکی که دارد زیبایی نمای خانه شما را دو چندان می کند.

ایمن ترین حفاظ دیوار با قیمت مناسب نرده لیلیومی

 

نرده دیوار لیلیومی که در ایران سازه ساخته می شود قیمت مقرون به صرفه ای داشته و از این رو شما می توانید با هر بودجه ای این نرده دیوار محکم و زیبا را برای ساختمان یا خانه باغ و همچنین ویلاهای خود انتخاب کنید. نرده دیوار لیلیومی با طرح خاصی که دارد زیبایی و امنیت را به ساختمان شما هدیه می دهد از این رو دیگر با خیال راحت می توانید خانه خود را ترک کنید. زیرا عبور برای سارقین توسط این نرده حفاظ لیلیومی شیک و ایمن سد شده است.

قیمت حفاظ دیوار لیلیومی

حفاظ شیک لیلیومی می تواند خانه شما را در برابر سارقین ایمن کند. به خاطر داشته باشید که نرده دیوار ویلا با طرح لیلیومی هم زیبایی نمای خانه را دو چندان می کند و هم با امنیتی که دارد می تواند خانه ای امن برای شما فراهم کند. تراکم و ارتفاع حفاظ دیوار لیلیومی به دلخواه مشتری تعیین می شود. نکته مورد توجه این است که گل های قرار گرفته در سر میلگردها نرده لیلیومی یکی از زیبایی ها و جنبه های امنیتی آن است. نرده حفاظ دیوار لیلیومی می تواند امنیت را به خانه شما ببخشد. زیبایی خاص و جلوه بی نظیر نرده لیلیومی نیز ویژگی دیگر این حفاظ است. حفاظ لیلیومی خانه شما را در برابر سارقین ایمن می کند. اما قیمت نرده حفاظ دیوار نیز بسیار مهم است. اگر به دنبال روشی هستید که امنیت خانه را تضمین کنید و در عین حال قیمت مقرون به صرفه ای برای خرید نرده لیلیومی بپردازید. بهترین گزینه برای شما خرید از ایران سازه است. این شرکت قیمت ها را براساس نرخ اتحادیه تعیین می کند. قیمت نرده روی دیوار لیلیومی در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود. به این صورت که این شرکت قمیت محصولات فلزی خود را بر مبنای نرخ اتحادیه تعیین کرده و از این رو دیگر شما نگران هزینه های گزاف در شرکت های دیگر نباشید. بهترین محصولات برای ایمنی مانند نرده لیلیومی یا نرده دیوار در طرح های مختلف در شرکت معروف ایران سازه که نیم قرن تجربه دارد ساخته می شود. برای داشتن این نرده حفاظ زیبا و شیک می توانید با یک تماس با کارشناس فروش ایمنی را برای خانه های خود دعوت کنید.

نرده حفاظ باغ لیلیوم با قیمت مناسب

 

قیمت حفاظ لیلیوم و انواع تراکم و عرض شاسی نرده

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ دیوار

در طراحی نرده حفاظ لیلیوم شاخ های تیزی وجود دارد که در حدود 200 متر تیز و برنده تر است. نرده حفاظ لیلیومی امنیت و ضریب حفاظتی بالایی دارد و ظاهر شیکی دارد و همچنین قیمت آن نیز مناسب است. استحکام حفاظ لیلیومی سلطنتی به گونه ای است که شما می توانید با خیال راحت از این نرده حفاظ دیوار استفاده کنید. نرده دیوار لیلیومی یکی از امن ترین حفاظ هایی است که در ایران سازه تولید می شود. با وجود این نرده آهنی دیوار شما می توانید خانه ای شیک و زیبا داشته باشید. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. برای مشاوره و بازدید می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. کارشناسان ما در ایران سازه از بهترین مواد برای ساخت نرده حفاظ روی دیوار لیلیومی بهره می برند. همچنین در نظر داشته باشید که وجود نرده روی دیوار شیک و زیبا در ایران سازه با کمک رعایت جبنه های زیبایی شناختی صورت می گیرد. کارشناسان ما جنبه زیبایی شنتاختی و همچنین امنیت را برای افزایش ضریب ایمنی ساختمان و ویلا یا ساختمان های اداری و ومسکونی در نظر می گیرند.

نرده حفاظ باغ لیلیوم با طراحی شیک و مدرن

 

قیمت حفاظ لیلیوم  در ایران سازه با طراحی مدرن و ضریب امنیتی بالا

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس