صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده حفاظ دیوار لیلیومی شیک و جدید

نرده دیوار آهنی لیلیومی یکی از طرح های شیک و زیبای نرده حفاظ دیوار است. شما می توانید حفاظ آهنی لیلیومی را برای خود داشته باشید و مانع از عبور سارقین به خانه خود شوید. در نظر داشته باشید که خرید نرده حفاظ دیوار با طرح شیک و مدرن می تواند خانه شما را ایمن کند و نمای خانه را نیز زیباتر از قبل کند. نرده دیوار لیلیومی طرح خود را از گل های زیبای لیلیومی ایده گرفته است. یکی از حفاظ های پرفروش در ایران سازه حفاظ دیوار لیلیومی می باشد. شما با وجود نرده دیوار شیک لیلیومی می توانید خانه خود را ایمن کنید و از ورود سارقین به داخل خانه جلوگیری کنید. مد نظر داشته باشید که امنیت ساختمان شما در دستان نرده دیوار آهنی لیلیومی است.

ایمن ترین حفاظ دیوار با قیمت مناسب نرده لیلیومی

 

نرده دیوار اهنی لیلیومی با بهترین متریال در ایران سازه ساخته می شود. کیفیت رنگ آمیزی نرده میلگردها در ایران سازه به قدری بالا است که شما می توانید رنگ و براقیت میلگردها را همیشه شاهد باشید. حفاظ آهنی دیوار مدرن با قیمت مناسب سبب می شود تا شما خریدی مقرون به صرف داشته باشد. محافظ آهنی لیلیومی یکی از پرفروش ترین طرح های نرده دیوار است و می تواند خانه شما را شیک جلوه دهد و ایمنی بالایی را نیز فراهم کند. خرید نرده دیوار آهنی لیلیومی می تواند خانه شما را شیک جلوه دهد و مانع از عبور سارقین شود. با وجود این محافظ شما می توانید بدون ترس خانه خود را ترک کنید. در نظر داشته باشید که حفاظ روی دیوار لیلیومی بهترین روشی است که می توانید خانه خود را با کمک آن ایمن کنید. در نظر داشته باشید که حفاظ دیوار لیلیومی طرح خود را از گل های زیبایی لیلیومی الهام گرفته است. از این رو این حفاظ هم توانسته است زیبایی و هم امنیت و هم استحکام را به خانه شما دعوت کند. نرده آهنی روی دیوار لیلیومی با تکنولوژی های روز و بهترین دستگاه های جوشکاری ساخته شده است از این رو استحکام کافی برای محافظت در برابر شرایط بد آب و هوایی و همچنین محافظت در برابر تکان های شدید و یا برش را دارد.

قیمت حفاظ دیوار لیلیومی

نرده حفاظ روی دیوار لیلیومی براساس عرض شاسی، ارتفاع و نمره میلگرد مشخص می شود. همچنین میزان تراکم نیز عامل دیگری روی قیمت حفاظ است. در شرکت ایران سازه قیمت ها براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود. نرده حفاظ آهنی لیلیومی امنیت ساختمان شما را تضمین کرده و از این رو توانسته است جایگاه ویژه ای در بین مشتریان برای خود پیدا کند. شرکت ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع نرده آهنی روی دیوار از جمله حفاظ لیلیومی بهترین ها را تولید کرده تا رضایت مشتریان را جذب کند. قیمت نرده حفاظ فاکتور مهم دیگری است که در این شرکت رعایت شده است قیمت نرده لیلیومی در ایران سازه براساس نرخ مصوب نهادهای نظارتی تعیین شده و قیمت مناسبی دارد.

نرده حفاظ باغ لیلیوم با قیمت مناسب

 

قیمت حفاظ لیلیوم و انواع تراکم و عرض شاسی نرده

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ دیوار

برای داشتن امنیت کافیست هزینه کنید. اما در نظر داشته باشید که خرید نرده دیوار لیلیومی چندین مزیت ویژه دارد. به دلیل طرح خاص این نرده، سارقین نمی توانند از لاب لای آن عبور کنند. طرح زیبای لیلیومی از گل های لیلیومی ایده گرفته شده است و از این رو زیبایی خاصی به دیوار می دهد. همچنین قیمت مناسب نرده حفاظ دیوار باغ لیلیومی نیز فاکتور دیگر است. برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. نرده دیوار لیلیومی یکی از امن ترین حفاظ هایی است که در ایران سازه تولید می شود. با وجود این نرده آهنی دیوار شما می توانید خانه ای شیک و زیبا داشته باشید.

نرده حفاظ باغ لیلیوم با طراحی شیک و مدرن

 

قیمت حفاظ لیلیوم  در ایران سازه با طراحی مدرن و ضریب امنیتی بالا

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس