صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده دیوار لیلیوم ایمنی را به خانه شما دعوت می کند.

خانه ای امن با حفاظ دیوار ساختمان سبب افزایش آرامش خاطر ساکنین منزل می شود. زیرا دیگر خبری از سارقینی که بر روی دیوار کمینه می کنند تا وارد حریم شخصی شوند. نیست. حفاظ لیلیوم ایمنی را برای خانه به ارمغان می آورد. زیرا غیر قابل نفوذ می باشد. حفاظ دیواری لیلیوم راهیست برای افزایش زیبایی و امنیت خانه گرم شما. زیرا این نرده دیواری از گل های زیبای طبیعت ایده گرفته است. پس روی دیوار خانه شما بخشی از طبیعت جا خوش کرده است. نرده دیواری لیلیوم خانه شما را ایمن تر از آن چیزی می کند که باید! بنابراین با وجود چنین حفاظی در ساختمان دیگر نگران سارقین متجاوز گر نباشید. محافظ دیوار به طرح گل های لیلیوم به گونه ای است که عبور از بین میلگردهای آن غیرممکن است. زیرا تراکم و نحوه چیدمان میلگردها در کنار هم به گونه ای است که عبور را سخت و دشوار می کند.

نرده حفاظ لیلیومی

در ایران سازه قیمت حفاظ آهنی لیلیوم که به آن حصار یا گارد فلزی دیوار نیز گفته می شود، طبق نهادهای نظارتی یا اتحادیه تعیین می شود. از این رو برای داشتن حفاظی ایمن ، زیبا و مقرون به صرفه کافیست به ایران سازه اطمینان کنید. در ایران سازه انواع محصولات فلزی برای حفاظت ساختمان از جمله نرده دیوار شاخ گوزنی، حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزار ، حفاظ سرنیزه ، حفاظ بوته ای ، حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ نخل مرداب و همچنین نرده حفاظ پنجره ، درب ویلایی و درب کشویی آکاردئونی تهیه و در سراسر کشور عرضه می شود.

نرده روی دیوار شیک لیلیومی

نرده حفاظ روی دیوار لیلیومی از سری جدید حفاظ های سلطنتی مدرن می باشد. این نرده حفاظ دیوار طرح خود را از شاخه های گل لیلیومی الهام گرفته است و از ورود سارقین به داخل محوطه جلوگیری می کند. طراحی نرده حفاظ روی دیوار لیلیومی به گونه ای است که شاخ های تیز آن به هیچ عنوان اجازه عبور به سارقین را نمی دهد. در طراحی نرده لیلیومی شاخ های تیز زیادی در نظر گرفته شده است که عبور را غیر ممکن است زیرا عبور از بین شاخ های تیز و برنده با صدمات بسیار همراه است از این رو ضریب امنیتی و حفاظتی نرده لیلیومی بسار بالا می باشد. نکته دیگری که باید در مورد حفاظ لیلیوم در نظر بگیرید این است که برای ساختمان های مختلف اعم از مسکونی و تجاری و .... قابل استفاده می باشد.

حفاظ روی دیوار لیلیومی با قیمت مناسب
حفاظ روی دیوار لیلیومی

قیمت نرده حفاظ لیلیومی

نرده حفاظ لیلیومی در ارتفاع های بین 50-120 سانتی متر تولید می شود. با توجه به اینکه ارتفاع عامل مهم در قیمت گذاری نرده لیلیومی است پس یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در قیمت، ارتفاع نرده می باشد. عرض نرده نیز نباید کمتر از 50 سانتی متر باشد در صورتی که اگر نرده کمتر از 50 سانتی متر باشد امنیت کم تر می شود. عرض نرده حفاظ باید از عرض دیوار کمی بیشتر باشد تا دیگر جایی برا پا گذاشتن وجود نداشته باشد. عرض نرده نیز عامل دیگر در قیمت گذاری است. تراکم و مدل و میزان گل های به کار رفته در ساخت نرده حفاظ روی دیوار لیلیومی از دیگر مواردی است که در قیمت تاثیر دارد. در تولید و ساخت حفاظ روی دیوار لیلیومی از میلگردها با سایزهای مختلف استفاده می شود، رایج ترین سایزی که برای ساخت نرده لیلیومی در نظر می گیرند، شماره 10 می باشد. سایز میلگرد را باید با عرض شاسی یا کفی نرده حفاظ در نظر گرفت. هر چقدر عرض بیشتر باشد می توان ضخامت یا نمره میلگرد را بیشتر گرفت. برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان کافیست با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

حفاظ لیلیوم
نرده روی دیوار شیک لیلیومی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس