صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

بهترین انواع نرده حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار

حفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین حفاظ ها برای دیوار ویلا یا ساختمان است. برای ساخت این حفاظ از دو مدل تراکم خلوت و مدل پرشاخه استفاده می شود. حفاظ شاخ گوزنی ایمن ترین نرده حفاظ دیوار است که به شکل شاخ های گوزن روی دیوار خانه ویلا یا ساختمان های مسکونی نصب می شود. این حفاظ با بالاترین درجه امنیت ساخته شده و به طرز حرفه ای نصب می شود و از این رو مانع ورود ناخواسته افرادف سارقین و حیوانات بر روی دیوار منزل ویلا یا باغ می شود.

قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی مدرن

 

حفاظ شاخ گوزنی مانند حفاظ بوته ای یا حفاظ نیزار از امنیت خوبی برخوردار است و از نظر ظاهر، زیبایی شناختی، استحکام و امنیتی بسیار کاربردی و مورد تایید است. در گذشته از نرده حفاظ سرنیزه که به صورت حفاظ دیوار سرخم نیزه ای یا سیم خاردار موجود بود برای افزایش امنیت استفاده می کردند اما دارای ایرادات زیادی بودند و نمی توانستد به طور کامل امنیت خانه را تضمین کنند.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی مانند سربازانی فولادین روی دیوار خانه ایستاده اند و دست به دست هم داده اند تا مانع ورود سارقین شود و کسی امنیت اهالی ساختمان را به خطر نینداخته و اموالشان را به سرقت نبرد. قیمت نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی براساس هر متر عرض دیوار و ارتفاع و تراکم یا شلوغی آن تعیین می شود. در شرکت ایران سازه قیمت حصار شاخ گوزنی براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و قیمت مناسبی دارد شما می توانید با هر بودجه ای که دارید یکی از انواع مدل های نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی را خریداری کنید.

حفاظ دیوار شاخ گوزنی با قیمت ارزان

 

انواع محافظ دیوار نرده شاخ گوزنی

 

خرید و نصب حفاظ شاخ گوزنی

ساختار نرده حفاظ شاخ گوزنی به گونه ای است که حتی سارقین حرفه ای هم نمی توانند از لابه لای میلگردهای تیز و برنده و در هم تنیده شده آن عبور کنند. به عبارتی نرده حفاظ شاخ گوزنی یا حصار شاخ گوزنی یک عامل بازدارنده برای سارقین فرصت طلب است. حفاظ شاخ گوزنی امنیت مکان های مسکونی، تجاری، باغ یا ویلا را به طور عالی تضمین می کند. برای تماس کافیست با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی خرید حفاظ دیوار

 

 ارزان ترین نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی و نرده دیوار

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس