صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی با قیمت مناسب و طراحی عالی در شرکت ایران سازه

اگر به دنبال نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی هستید که استحکام کافی داشته باشد و در عین حال زیبایی چشم نوازی را برای دیوار خانه شما فراهم نماید باید به نکات بسیار مهمی توجه داشته باشید.

قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی مدرن

 

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی یکی از پرفروشترین حفاظ های دیوار در بازار ایران می باشد. این نرده حفاظ دیوار به این دلیل پرفروش شده است که هم امنیت بالایی دارد و هم اینکه ساختار آن به‌گونه‌ای است که دیوار خانه شما را شلوغ نشان می دهد حفاظ دیوار شاخ گوزنی طرح خود را از شاخه های مستحکم گوزن الهام گرفته است به همین دلیل وسیله دفاعی خوبی است که روی دیوار خانه شما می تواند نصب شود. جوشکاری نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی در شرکت ایران سازه با استفاده از جوشکاری کربن دی اکسید انجام می شود همچنین رنگ آمیزی آن توسط رنگهای با‌کیفیت کوره ای الکترواستاتیک انجام می‌شود بنابراین شما می‌توانید در نهایت بالاترین کیفیت نرده دیوار شاخ گوزنی روی دیوار خانه خود داشته باشید.

قیمت حفاظ دیوار شاخ گوزنی در شرکت ایران سازه

یک فاکتور بسیار مهم در هنگام خرید نرده شاخ گوزنی توجه به قیمت آن است در نظر داشته باشید که مشتریان زیادی با بودجه های متفاوتی اقدام به خرید نرده حفاظ دیوار می کنند که در این میان مورد اهمیت است این است که در شرکت ایران سازه قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه تعیین می‌شود بنابراین شما با هر بودجه ای می توانید از این شرکت بهترین نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی را با بالاترین کیفیت خریداری نمایید. در شرکت ایران سازه خبری از گران فروشی نیست و شما قادر خواهید بود خریدی هوشمندانه را برای خود رقم بزنید.

حفاظ دیوار شاخ گوزنی با قیمت ارزان

 

انواع محافظ دیوار نرده شاخ گوزنی

 

انواع حفاظ دیوار شاخ گوزنی مدرن در شرکت ایران سازه

نرده حفاظ شاخ گوزنی می‌تواند به صورت تنهایی و یا ترکیبی از انواع نرده حفاظ های دیگر در این شرکت ساخته شود و مشتریان می توانند بر اساس سلیقه خود یکی از انواع سازهای دیوار محکم و باکیفیت را که در این شرکت خریداری می‌شود را برای خود تهیه کنند. نرده حفاظ شاخ گوزنی در ترکیب با نرده حفاظ سرنیزه یا در ترکیب با نرده حفاظ به بوته ای می تواند امنیت ساختمان شما را افزایش دهد. برای تماس با کارشناس فروش ما می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی خرید حفاظ دیوار

 

 ارزان ترین نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی و نرده دیوار

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس