صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

ایمنی در کنار زیبایی از دیگر مزیت های حفاظ شاخ گوزنی می باشد.

زیبایی و حفظ نمای ساختمان از دیگر نگرانی های افراد هنگام خرید حفاظ شاخ گوزنی می باشد که با انتخابی درست ه تنها زیبایی نمای ساختمان حفظ شده بلکه علاوه بر ایجاد ایمنی و امنیت بالا، جلوه ای بی نظیر و متفاوت به ساختمان شما می دهد. زیبایی و امنیت تنها مزیت حفاظ شاخ گوزنی نمی باشد، استفاده از متریال های مرغوب که در ساخت نرده مورد استفاده قرار می گیرد سبب شده تا با کیفیت بالایی در دسترس و استفاده قرار گیرد. همچنین به دلیل استفاده از رنگ های خاصی که در کوره تهیه می شود توانایی مقابله با هر گونه زنگ زدگی و رنگ پریدگی در هر گونه موقعیت آب و هوایی را دارد.

قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی

 

شرکت ایران سازه با تعیین قیمت ها بر اساس نهاد های نظارتی تمامی نگرانی ها از بابت قیمت های سرسام آور را رفع کرده است. از این رو با پرداخت کمترین هزینه صاحب حفاظی بی نظیر به روی دیوار منازل خود می شوید. زیبایی ساختمان در کنار امنیت با حفاظ شاخ گوزنی قیمت و کیفیت بالا تنها ویزگی مطلوب این حفاظ نمی باشد. مزیتی دیگر آن که سبب شده شده تا مورد استقبال فراوانی قرار گیرد، طراحی به کار رفته در آن می باشد که به هیچ عنوان جلوه نا مناسبی به نمای ساختمان نداده بلکه جلوه ای خاص به ساختمان شما می بخشد.

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در ایران سازه بسیار مقرون به صرفه می باشد. زیرا هزینه تهیه نرده روی دیوار در ایران سازه براساس نرخ مصوب نهادهای نظارتی تعیین می شود. از این رو شما می توانید لیست قیمت محافظ آهنی دیوار شاخ گوزنی را در سایت مراجعه کنید.

قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی

 

قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی

 

حفاظ شاخ گوزنی برای ویلا

ایران سازه به عنوان صنایع فلزی معتبر با چندین سال تجربه در زمینه تولید و عرضه محصولات توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. برای مشاوره و بازدید رایگان و همچنین اطلاعات در مورد قیمت هر یک از محصولات ایران سازه می توانید با شماره تماس 09127716460 تماس بگیرید. انواع محصولاتی که در ایران سازه تولید و به سراسر کشور عرضه می شود: 1. حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی، نیزار، بوته ای ، سرنیزه ، لیلیوم، نخل مرداب 2. نرده حفاظ پنجره 3. درب ویلایی و درب آکاردئونی نرده بالای دیوار شاخ گوزنی برای ساختمان در ایران سازه در طرح های گوناگونی ساخته و تولید می شود. برای مثال حفاظ شاخ گوزنی ، نرده نیزار ، نرده بوته ای ، نرده سرنیزه ، نرده نخل مرداب ، نرده لیلیوم و.... بنابراین شما می توانید با یکی از این نرده دیوار، امنیت ساختمان خود را حتمی کنید. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی

 

قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس