صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی در مدل های مختلفی تولید می شود که شما می توانید از هر یک از این مدل ها برای دیوار حیاط خود استفاده کنید. بهترین نرده حفاظ دیوار ساختمان، باغ ویلا و یا آپارتمان نرده حفاظ شاخ گوزنی است. نرده حفاظ دیوار نیزار از نظر امنیتی بسیار استحکام دارد و کاربردی است و مانع ورود سارقین می شود.

قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی

 

نرده شاخ گوزنی در ارتفاع های مختلف بین 70 تا 120 سانتی متر تولید می شود . این حفاظ ها تراکم مختلفی دارند و براساس وزن و ظاهر آن ها قیمت گذاری می شوند. نرد حفاظ شاخ گوزنی در رنگ های مختلفی تولید می شود که شما می توانید براساس سلیقه خود یک رنگ را انتخاب کنید.

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی برای امنیت ساختمان و زیبایی آن به کار می رود. حصار و نرده فلزی که دور تا دور دیوار کشیده می شود به نوعی امنیت خاطر افراد را بیشتر می کند و سارقین را از ورود ناامید می کند. کیفیت ساخت، اجرا، نصب و قیمت گذاری همگی در شرکت ایران سازه که نیم قرن تجربه دارد بسیار شما را خشنود می کند. نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی از قدیمی ترین حفاظ های موجود در ایران است که سطح امنیت بالایی را فراهم می کند. مزیت نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی این است که تراکم و ظاهر آن که از شاخ گوزن الهام گرفته شده است امنیت بالایی را فراهم می کند. ارتفاع نرده حفاظ شاخ گوزنی از 70 تا 120 سانتی متر است و تراکم بالایی نیز دارد. میزان تراکم و ارتفاع براساس نظر مشتری تعیین می شود. قیمت نرده شاخ گوزنی در شرکت ایران سازه براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود و قیمت مناسب و ارازنی دارد با این که کیفیت کار تضمین می شود. ارتفاع، عرض، تراکم، تعداد شاخ های فرعی، قطر میلگرد و ... در قیمت نهایی تاثیر گذار است.

قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی

 

قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی

 

حفاظ شاخ گوزنی برای ویلا

تراکم و ارتفاع نرده شاخ گوزنی سبب شده است تا این حفاظ دیواری یکی از بهترین محافظ های دیواری باشد. برای خرید محافظ دیواری شاخ گوزنی کافیست با شماره تماس 09127716460 تماس بگیرید. نرده بالای دیوار شاخ گوزنی برای ساختمان در ایران سازه در طرح های گوناگونی ساخته و تولید می شود. برای مثال حفاظ شاخ گوزنی ، نرده نیزار ، نرده بوته ای ، نرده سرنیزه ، نرده نخل مرداب ، نرده لیلیوم و.... بنابراین شما می توانید با یکی از این نرده دیوار، امنیت ساختمان خود را حتمی کنید. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی

 

قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس