صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ شاخ گوزنی چرا پرفروش است؟

حفاظ شاخ گوزنی در سبک های مختلفی در شرکت ایران سازه تولید می شود. مدل لوکس پرشاخه و مدل ساده کم تراکم. اما نقطه مشترک هر دو این است که امنیت را به بالاترین درجه ممکن بالا می برند. برای جلوگیری از ورود سارقین، افراد و حیواناتی مانند گربه و موش و ... بهترین کار این است که از نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی استفاده شود.

قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی

 

در قدیم نیز از حفاظ دیوار استفاده می شود اما نه به شکل امروزی. برای مثال استفاده از سیم خاردار یا چوب های نوک تیز شده و یا شیشه، روش هایی بود که برای جلوگیری از ورود افراد استفاده می شد. امروزه نسل های جدید نرده حفاظ دیوار مانند محافظ شاخ گوزنی – نرده حفاظ بوته ای و نیزار، نخل مرداب، لیلیومی و.... هم از نظر زیبایی و امنیت و هم کاربردی؛ بسیار به صرفه تر است ساختار حفاظ شاخ گوزنی به این صورت است که سارقین هر چقدر هم حرفه ای باشند اما نمی توانند در برابر نوک تیز و تراکم بالای شاخ های نرده شاخ گوزنی عبور کنند. این حفاظ یک عامل بازدارنده برای سارقین است و عبور را برای سارقین دشوار می کنند.

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

با توجه به اینکه نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی در انواع تراکم ها و ارتفاع های مختلف ساخته می شود، بنابراین باید براساس شرایط ساختمان و همچنین مدل و اندازه ای که شما مد نظر دارید قیمت را تعیین کرد. البته ذکر این نکته را فراموش نکنید که در شرکت ایران سازه قیمت ها براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود و شما می توانید با خیال راحت از این محصولات با قیمت مناسب و کیفیت عالی استفاده کنید.

قیمت حفاظ نرده روی دیوار شاخ گوزنی

 

خرید نرده حفاظ آهنی شاخ گوزنی در تهران - کرج شمال با قیمت مناسب

 

ویژگی های نرده شاخ گوزنی

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی در ارتفاع های مختلف مانند 70 سانت- 90 سانت – 1متر و 1متر و 20 سانت ساخته می شود. تراکم نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی نیز متفاوت است و حفاظ هایی که پر وزن و سنگین تر هستند، امنیت بالایی را ایجاد می کنند. رنگ نرده حفاظ شاخ گوزنی نیز براساس نظر مشتریان تعیین می شود. برای تماس با شرکت ایران سازه برای تولید انواع مختلف نرده حفاظ دیوار و نرده شاخ گوزنی با قیمت مناسب و کیفیت عالی کافیست با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

حصار روی دیوار شیک و جدید نرده شاخ گوزنی

 

کیفیت و استحکام ساخت محافظ دیوار شاخ گوزنی

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس