صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ شاخ گوزنی چرا پرفروش است؟

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی با طراحی خاصی که دارد اجازه عبور را نمی دهد . نرده حفاظ دیوار طرح شاخ گوزنی که طرح خود را از شاخ های گوزن الهام گرفته است توانسته است جایگاه ویژه ای را در بین مشتریان پیدا کند زیرا هم طرح خاصی دارد و هم از امنیت بالایی برخوردار است. به خاطر داشته باشید که نرده آهنی دیوار شاخ گوزنی توانسته است رکورد بالای فروش را بزند. زیرا کیفیت، زیبایی و قیمت مناسبی نسبت به سایر نرده محافظ های دیوار دارد نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی یکی از پرطرفدارترین نرده حفاظ دیوار است که می تواند خانه شما را در برابر سارقین ایمن کند. به خاطر داشته باشید که وجود حفاظ آهنی با کیفیت بالا و استحکام و مقاوم بالا سبب می شود تا هیچ راهی برای ورود سارقین باز نماند.

قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی

 

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی برای دیوار ویلا و باغ انتخاب مناسبی است .این حفاظ با طرح خاص و جدیدی که دارد سبب می شود تا دیوار خانه شما زیبا جلوه کند و با طراحی خاص خود مانع از عبور سارقین می شود. این نرده به نام حفاظ ضد سرقت شاخ گوزنی نیز شناخته می شود ساخته می شود. ارتفاع بلند نرده شاخ گوزنی راه عبوری برای سارقین باز نمی گذارد همچینن در نظر داشته باشید که نرده دیوار شاخ گوزنی، از میلگردهای شمشی و فولادی بسیار محکمی ساخته می شود که امکان بریدن آن ها و خم کردن وجود ندارد. نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی تراکم های متفاوتی دارد. هر چه نرده شاخ گوزنی متراکم تر باشد، پس حفاظت آن نیز بیشتر است.

قیمت نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی در تراکم های 8 – 10- 12- 15 تولید می شود. ارتفاع نرده شاخ گوزنی از 50 سانت تا 150 سانت می باشد. ارتفاع معمول برای نرده شاخ گوزنی 90 سانت می باشد نرده حفاظ شاخ گوزنی قیمت متنوعی دارد. قیمت حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی بر مبنای نمره میلگرد و ارتفاع میلگرد مشخص می شود. در ایران سازه قیمت ها بسیار مقرون به صرفه است زیرا براساس نرخ اتحادیه می باشد. نرده روی دیوار شاخ گوزنی با قیمت مناسب و طراحی شیکی که دارد می تواند بهترین انتخاب برای افرادی باشد که به دنبال محافظ دیوار می گردند. در ایران سازه قیمت ها براساس نرخ مصوب نهادهای نظارتی تعیین می شود و از این رو دیگر برای قیمت های سر به فلک کشیده در سایر شرکت ها نگرانی ندارید.

قیمت حفاظ نرده روی دیوار شاخ گوزنی

 

خرید نرده حفاظ آهنی شاخ گوزنی در تهران - کرج شمال با قیمت مناسب

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ شاخ گوزنی

شده است زیرا هم قیمت مناسب و هم تراکم قابل قبولی دارد. نرده آهنی شاخ گوزنی با وجود ساختار محکمی که دارد، در برابر سایر نرده حفاظ ها پادشاهی می کند. در نظر داشته باشید که ایمنی ساختمان شما در دستان حفاظ دیوار شاخ گوزنی است. زیرا تراکم و ارتفاع و نمره میلگرد آن به اندازه ای است که مانع از عبور سارقین فرصت طلب می شود. محافظ دیوار شاخ گوزنی امنیت بی پایانی را برای شما به ارمغان می آورد. از مهمترین نکاتی که باید برای خرید حفاظ یا محافظ دیوار در نظر داشته باشید تراکم و ارتفاع و زیبایی آن است. برای مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره 09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

حصار روی دیوار شیک و جدید نرده شاخ گوزنی

 

کیفیت و استحکام ساخت محافظ دیوار شاخ گوزنی

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس