صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده حفاظ آهنی شاخ گوزنی از امنیت حرف می زند.

زمانی که قصد سفر دارید، اگر روی دیوار شما نشانی از شاخ های گوزن باشد، آنگاه با خیال راحت می توانید به مسافرت بروید. منظور ما همان نرده آهنی شاخ گوزنی است که طرح خود را از شاخ های گوزن الهام گرفته است. عبور از بین نرده های شاخ گوزنی کاری دشوار و بسیار خطرناک است. بنابراین سارقین نمی توانند از لابه لای این میلگردهایی که قابل خم شدن و یا بریدن نیست عبور کنند. حفاظ شاخ گوزنی در برابر هیچ سارق و متجاوزی مروت ندارد. با میلگردهای در هم تنیده شده به هیچ جنبده ای اجازه عبور از روی دیوار را نمی دهد. نرده روی دیوار شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظ دیوار است که در آراد حفاظ تولید و عرضه می شود. حفاظ زیبا و در عین امن چیزی جز نرده شاخ گوزنی نمی باشد.

قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی

 

نرده آهنی شاخ گوزنی با وجود ساختار محکمی که دارد، در برابر سایر نرده حفاظ ها پادشاهی می کند. در نظر داشته باشید که ایمنی ساختمان شما در دستان حفاظ دیوار شاخ گوزنی است. زیرا تراکم و ارتفاع و نمره میلگرد آن به اندازه ای است که مانع از عبور سارقین فرصت طلب می شود.

قیمت نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

حفاظ نرده شاخ گوزنی از نسل جدید نرده روی دیوار ساختمان است، ایمنی و حفاظت ساختمان در گرو شاخ های تیز و برنده نرده دیوار باغ است. نرده حفاظ شاخ گوزنی که برای محافظت از دیوار می باشد، نقش خود را به ویژگی های مانند ارتفاع 50 تا 150 سانتی متر، تراکم 8 و 10 و همچنین 12 و 15 ایفا می کند. استفاده از جوشکاری co2 و رنگ های کوره ای و الکترواستاتیک سبب شده تا رنگ های نرده حفاظ دیوار براق مانده و دچار خوردگی و رنگ پریدگی نشود. نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی می تواند امنیت را به ساختمان شما هدیه دهد اما قیمت حفاظ شاخ گوزنی نیز مهم است. در شرکت ایران سازه قیمت نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین شده و قیمت ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. فاکتورهایی مانند ارتفاع- تراکم و همچنین نوع رنگ آمیزی و جوشکاری در قیمت نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی موثر است.

قیمت حفاظ نرده روی دیوار شاخ گوزنی

 

خرید نرده حفاظ آهنی شاخ گوزنی در تهران - کرج شمال با قیمت مناسب

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ شاخ گوزنی

نرده حفاظ بالای دیوار شاخ گوزنی با نوک های تیر و برنده ای که دارد اجازه عبور را نمی دهد، زیرا عبور از این تیزهای تیز و برنده به منزله زخمی شدن است. همچنین ارتفاع نرده و تراکم حفاظ دیوار شاه گوزنی به گونه ای است که امکان رد شدن از بالای آن را غیر ممکن می کند. قیمت حفاظ شاخ گوزنی در بازار تهران در مقالات قبلی در مورد لیست قیمت حفاظ آهنی روی دیوار شرکت ایران سازه به عنوان تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی مطالبی را بیان کردیم. ساخت و نصب نرده آهنی شاخ گوزنی در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب تعیین می شود. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

حصار روی دیوار شیک و جدید نرده شاخ گوزنی

 

کیفیت و استحکام ساخت محافظ دیوار شاخ گوزنی

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس