صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

قیمت هر متر حفاظ نرده شاخ گوزنی

یکی از راه هایی که می توان ایمنی خانه را تضمین کرد، استفاده از نرده حفاظ دیوار است. انواع مختلفی نرده حفاظ دیوار وجود دارد که یکی از بهترین و مستحکم ترین و ایمن ترین نرده حفاظ، نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی است. حفاظ شاخ گوزنی بهترین حفاظ برای دیوار ساختمان از جمله ویلا و یا آپارتمان است. با توجه به اینکه نرده حفاظ شاخ گوزنی در دو مدل کم‌تراکم و یا پرتراکم تولید و طراحی می‌شود این مشتریان هستند که تصمیم می‌گیرند کدام یک از این دو نوع حفاظ شاخ گوزنی را می‌خواهند خرید کنند. حفاظ شاه گوزنی یک نرده حفاظ ایمن و مستحکم است که برای حصارکشی ورودی باغ ویلا و یا ساختمان‌های مسکونی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید که حفاظ شاخ گوزنی امنیت بالایی به همراه داشته و برای جلوگیری از ورود ناخواسته افراد سارقین و حیوانات روی دیوار ویلا باغ و یا آپارتمان و همچنین ساختمان‌های اداری و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد . مزیت دیگر نرده حفاظ شاح گوزنی این است که نیازی به خراب کردن دیوار نیست و نصب سریع و راحتی دارد. تخمین تراکم و ارتفاع و همچنین رنگ و درجه 1 یا چندم بودن را شما مشتری گرامی تعیین می کنید و براساس آن قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی مشخص می شود. تمامی این کارها را می توانید در سایت و به صورت رایگان انجام دهید.

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی با قیمت مناسب

 

حفاظ شاخ گوزنی از میلگردهای شمشی و یا فولادی ساخته می‌شود و ابعاد ارتفاع آن بر اساس نظر مشتری تعیین می‌شود برای مثال سایزبندی استاندارد نرد حفاظ شاخ گوزنی از ۵۰ سانتی‌متر تا یک متر و ۲۰ سانتی‌متر است و برای اینکه امنیت این حفاظ افزایش پیدا کند نوک میلگرد حفاظ شاخ گوزنی را با گیوتین تیز می‌کنند که مانند سوزن و تیغ اجازه عبور به افراد و حیوانات را ندهد.

قیمت نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

یکی از راه کارهایی که برای ارزان تر شدن خرید نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی می توان به کار برد، این است که از کیفیت آن زد! اما در ایران سازه، با توجه به اینکه براساس نرخ اتحادیه، قیمت گذاری تعیین می شود از این رو قیمت مقرون به صرفه می شود. قیمت نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی در سایت ایران سازه بسیار مناسب است و شما در نهایت از خرید خود رضایت خواهید داشت. این نکته را در محاسبه قیمت نرده شاخ گوزنی بدانید که محافظ های دیوار به صورت کلی با متر طولی محاسبه و قیمت گذاری می شوند و فاکتورهایی مانند ارتفاع، تراکم، رنگ و کیفیت متریال هم نیز روی قیمت نهایی تاثیر می گذارد. قیمت حصار شاخ گوزنی در شرکت ایران سازه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و شما می توانید خریدی مقرون به صرفه داشته باشید

قیمت هر متر حفاظ نرده شاخ گوزنی

 

قیمت نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

 

چرا خرید حفاظ شاخ گوزنی از شرکت ایران سازه

ساختار نرد حفاظ شاخ گوزنی به گونه‌ای است که با توجه به نوک تیز و برنده میلگردهای به کار رفته در آن امکان عبور را برای سارقین باز نخواهد گذاشت. حفاظ شاخ گوزنی مانند سربازان فولادین است که نیزه به دست مانع از ورود سارقین می‌شود ضریب نفوذ حفاظ شاخ گوزنی به گونه‌ای است که هیچ جنبنده‌ای اجازه عبور از لابلای میلگردهای در هم تنیده آن را ندارد. حفاظ شاخ گوزنی به منظور برقراری امنیت ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و تا حد زیادی می‌تواند سارقین را در پشت حفاظ‌های برنده خود به دام بیندازد برای تامین امنیت ساختمان مسکونی تجاری و اداری خود می‌توانید از این نرده حفاظ به خوبی استفاده کنید. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

قیمت نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس