صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ دیوار سرنیزه شما را بار دیگر با امنیت آشنا می کند.

از قدیمی ترین حفاظ ساختمان می توان نرده دیوار سرنیزه را نام برد. محافظ سرنیزه دیوار ساختمان امنیت ساختمان شما را افزایش می دهد. بنابراین برای داشتن نرده سرنیزه ایمن کافیست با یکی از کارشناسان ما در ایران سازه با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

ایمن ترین حفاظ دیوار

 

حفاظ سرنیزه ایستاده یک طرفه و یا نرده سرنیزه دوطرفه و همچنین محافظ سرنیزه دوطرفه در ایران سازه برای امنیت بیشتر تولید می شود.

قیمت نرده دیوار سرنیزه ساختمان

نرده سرنیزه از قدیمی ترین حفاظ روی دیوار است. بنابراین نسبت به سایر حفاظ ها قیمت کمتری نیز دارد . تراکم و ارتفاع نرده سرنیزه روی قیمت موثر است. انواع محافظ دیواری نرده سرنیزه تنها محصول ساخته شده در ایران سازه نیست. انواع نرده دیوار مانند حفاظ سرنیزه ، نرده نیزار ، نرده شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ لیلیوم و نخل مرداب نیز در ایران سازه ساخته و نصب می شود. تراکم حفاظ سرنیزه در ایران سازه نرده سرنیزه ساختمان راه را برای امنیت تسهیل می کند. از آن جایی که قیمت حفاظ سرنیزه در ایران سازه بسیار مناسب است. می توانید تراکم های دلخواه را برای این نرده انتخاب کنید. رنگ های کوره ای یا الکترواستاتیک جوشکاری co2 مشاوره وبازدید رایگان پذیرش سفارش از سراسر کشور رنگ های جذاب و براق ارسال کاتالوگ برای دیدن نمونه کار های موفق برای تماس کافیست با شماره تلفن 09127716460 در ایران سازه تماس بگیرید.

نرده حفاظ باغ سرنیزه

 

قیمت حفاظ سرنیزه ایستاده

 

لیست قیمت حفاظ سرنیزه ای ایستاده

لیست قیمت سرنیزه حفاظ در ایران سازه براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود. از این رو برای برخورداری از نرده نیزار مناسب کافیست با کارشناس فروش ایران سازه تماس بگیرید و هم قیمت را به صورت به روز دریافت کنید. با مراجعه به سایت می توانید نیز قیمت نرده سرنیزه دیوار را مشاهده کنید. پیشنهاد خوب ایران سازه برای خرید نرده دیوار سرنیزه ایران سازه به شما پیشنهادات خوبی برای خرید نرده دیوار سرنیزه می دهد. قیمت حفاظ سرنیزه ای و نحوه ساخت حفاظ سرنیزه ای در ایران سازه به گونه ای است که شما هم کیفیت بالایی را دریافت می کنید و هم قیمت مناسبی می پردازید. همچنین مشاوره و بازدید رایگان و پذیرش سفارش از سراسر کشور دیگر مزیت استفاده از حفاظ دیوار سرنیزه در ایران سازه است. برای تماس کافیست با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

نرده حفاظ باغ سرنیزه ایستاده

 

قیمت حفاظ نرده سرنیزه آبشاری

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس