صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ دیوار سرنیزه با قیمت بسیار عالی و ارزان در شرکت آراد حفاظ

محافظ بالای دیوار مدل سرنیزه سبب افزایش ایمنی ساختمان شما می شود. بنایراین با خرید این حفاظ ساده و ارزان امنیت را به خانه دعوت کنید. دیوار ویلا ،دیوار حیاط خانه باغ و فضای باز برای داشتن ایمنی باید از یکی از جدیدترین حفاظ ها استفاده کنند. حفاظ دیوار سرنیزه با طراحی ساده و مینیمال خود با اینکه از حفاظ های قدیمی باشد مشتریان خود را نیز دارد.

ایمن ترین حفاظ دیوار طرح سرنیزه با قیمت مناسب

 

حفاظ دیوار سر نیزه مانند سرنیزه های موجود در جنگ بسیار تیز و در عین حال بسیار برنده است با نصب این حفاظ دیوار سرنیزه روی دیوار ساختمان و یا ویلا و آپارتمان خود دیگر نگران ورود سارقین باشید زیرا اگر این حفاظ دیوار را به صورت دو طرفه به کار برده باشید سارقین می توانند به راحتی از روی دیوار خانه عبور کنند. حفاظ دیوار سرنیزه را می‌توان در ترکیب با سایر حفاظ ها مانند حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ لیلیوم و سایر نرده حفاظ های دیوار موجود در شرکت آرات حفاظ استفاده کرد در واقع شما میتوانید با یک تیر دو نشان بزنید هم ارتفاع نرده سرنیزه را خواهید داشت و هم امنیت و زیبای سایر حفاظ های موجود.

قیمت نرده حفاظ سرنیزه یا نیزه ای

حفاظ دیوار سرنیزه یکی از قدیمی ترین و در عین حال ارزان ترین تفاوت های موجود در بازار ایران می باشد با توجه به اینکه این نرده حفاظ طرح بسیار ساده ای دارد در نتیجه ساخت آن کم هزینه است و شما نیازی نیست بودجه زیادی را برای خرید این حفاظ دیوار در نظر بگیرید از طرف دیگر در این شرکت قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه تعیین می گردد به همین دلیل شما میتوانید با قیمت مناسب و ارزان حفاظ دیوار مورد نظر خود را خریداری کنید.

نرده حفاظ برای باغ سرنیزه قیمت ارازن

 

قیمت حفاظ سرنیزه آبشاری  در تهران

 

نتیجه گیری از خرید نرده دیوار سرنیزه

نرده دیوار سرنیزه یکی از حفاظ های بسیار پرفروش رو با قیمت بسیار مناسب است شما می توانید با خرید این نرده حفاظ دیوار امنیت را به ساختمان خود دعوت کنید. برای تماس با کارشناس فروش میتوانید با شماره تلفن 09127716460 تماس حاصل نمایید. نرده سرنیزه یکی از پرفروش ترین حفاظ های روی دیوار است زیرا هم طرح ساده ای داشته و هم قیمت مناسبی دارد. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

نرده حفاظ دیوار باغ سرنیزه با قیمت مناسب

 

قیمت حفاظ نرده سرنیزه ارزان 1401

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس