صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ دیوار سرنیزه همچون سروی ستبر روی دیوار خانه رخ نمایی می کند.

محافظ بالای دیوار مدل سرنیزه سبب افزایش ایمنی ساختمان شما می شود. بنایراین با خرید این حفاظ ساده و ارزان امنیت را به خانه دعوت کنید. دیوار ویلا ،دیوار حیاط خانه باغ و فضای باز برای داشتن ایمنی باید از یکی از جدیدترین حفاظ ها استفاده کنند.

ایمن ترین حفاظ دیوار طرح سرنیزه با قیمت مناسب

 

از آن جایی که امنیت و آرامش خاطر رکن های مهم برای داشتن یک زندگی آرام است. بنابراین با امن ساختن خانه خود از نیت های پلید سارقان، آرامش را برای خود بخرید. نرده حفاظ سرنیزه یکی از نرده آهنی روی دیوار است که برای جلوگیری از ورود افراد روی دیوار نصب می شود. دور تا دور ساختمان، ویلا، باغ یا خانه باغ و سایر ساختمان ها با نرده حفاظ سرنیزه ایستاده یا آبشاری می تواند حفاظ بندی شود. از این رو دیگر نگران ورود غیرمجاز نباشید. با توجه به قدمت دیرینه نرده روی دیوار طرح سرنیزه می توان نتیجه گرفت که این حصار اولین حصار یا گارد آهنی دیوار خانه و منازل بوده است. حفاظ روی دیوار سرنیزه راهی برای خرید آرامش است. دست در دست هم دهید به مهر، خانه خود را کنید ایمن! با توجه به این که امروزه تعداد سارقین افزایش یافته است، شما باید جنبه ها و ضریب امنیتی ساختمان خود را بالا ببرید. یکی از راهکارهای اساسی استفاده از حفاظ سرنیزه با کیفیت است که به راحتی قابل بریدن و یا نفوذ نباشد. حفاظ ساختمان روی دیوار طرح سرنیزه در ایران سازه سبب شده تا شما هم دیوار را ایمن کنید و هم در هزینه ها صرفه جویی کنید و هم اینکه کیفیت قابل قبولی را خریداری نمایید. بنابراین با یک تیر سه نشان زده اید! از ویژگی های تمام محصولات فلزی ساخته شده می توان این موارد را نام برد. نرده دیواری سرنیزه ساختمان فقط یکی از محصولات شرکت خوش آوازه ایران سازه است. انواع نرده نیزار ، حفاظ سرنیزه ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ روی دیوار بوته ای ، حفاظ نخل مرداب و شاخ گوزنی و همچنین درب حیاط و آکاردئونی و نرده حفاظ پنجره نیز در این شرکت با قیمت مناسب و طرح های شکیل و محصور کننده ساخته می شود.

قیمت نرده حفاظ سرنیزه یا نیزه ای

فاظ سرنیزه یکی از قدیمی ترین نرده ها و ساده ترین حفاظ روی دیوار است. بنابراین نسبت به سایر حصار های روی دیوار قیمت مناسب تر و بهینه تری نیز دارد. از آن جایی که تمامی قیمت های نرده روی دیوار با توجه به نهادهای نظارتی و نرخ اتحادیه تعیین می شود پس دیگر نگران هزینه های گزاف سایر شرکت های خدماتی نباشید. ایران سازه با سال ها تجربه در زمینه تولید انواع حفاظ روی دیوار حیاط بهترین و مناسب ترین نرده آهنی دیوار را برای شما آماده می کند. حفاظ سرنیزه یکی از قدیمی ترین نرده ها و ساده ترین حفاظ روی دیوار است. بنابراین نسبت به سایر حصار های روی دیوار قیمت مناسب تر و بهینه تری نیز دارد. از آن جایی که تمامی قیمت های نرده روی دیوار با توجه به نهادهای نظارتی و نرخ اتحادیه تعیین می شود پس دیگر نگران هزینه های گزاف سایر شرکت های خدماتی نباشید. ایران سازه با سال ها تجربه در زمینه تولید انواع حفاظ روی دیوار حیاط بهترین و مناسب ترین نرده آهنی دیوار را برای شما آماده می کند.

نرده حفاظ برای باغ سرنیزه قیمت ارازن

 

قیمت حفاظ سرنیزه آبشاری  در تهران

 

نتیجه گیری از خرید نرده دیوار سرنیزه

نرده حفاظ سرنیزه در ایران سازه از بهترین متریال ساخته شده است و شما می توانید این حفاظ را برای مدت های طولانی روی دیوار خانه خود داشته باشید. استفاده از رنگ های الکترواستاتیک و همچنین رنگ های پودری با کیفیت و جوشکاری با بهترین دستگاه های جوش و برشکاری و تراشکاری دقیق همگی سبب می شود تا در نهایت محصول آماده شما بهترین در نوع خود باشد. نرده حفاظ سرنیزه می تواند به صورت ترکیبی با سایر حفاظ ها به کار رود. برای مثال می توان برای امنیت بیشتر روی نرده سرنیزه، نرده حفاظ شاخ گوزنی کار گرفت تا ورود را به طور کل سد کند. همچنین نرده حفاظ دیوار سرنیزه در انواع مختلف نرده سرنیزه یک طرفه یا دو طرفه و سه طرفه نیز وجود دارد که تعداد سرنیزه در هر طرف بیشتر است و مسلما امنیت بیشتری را نیز به همراه دارد. نرده سرنیزه یکی از پرفروش ترین حفاظ های روی دیوار است زیرا هم طرح ساده ای داشته و هم قیمت مناسبی دارد. برای خرید از تولید کننده حفاظ نرده دیوار ایران سازه کافیست با شماره تماس 09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

نرده حفاظ دیوار باغ سرنیزه با قیمت مناسب

 

قیمت حفاظ نرده سرنیزه ارزان 1401

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس