صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ روی دیوار طرح بوته ای همان است که امنیت خانه نیاز دارد.

دیوارهایی که از نرده بوته ای برای حفاظت بهره می برد، در واقع طرح جفاظ خود را از طبیعت الهام گرفته است. بوته های خاردار بیابان که برخورد با آن ها درد زیادی را متحمل می کند. حفاظ دیوار ساختمان طرح بوته ای مانند نرده شاخ گوزنی است. با این تفاوت که حفاظ آهنی ساده بوته ای پرتراکم تر و در نتیجه ایمن تر از نرده شاخ گوزنی است. حفاظ بوته ای با طرح الهام گرفته از طبیعت بکر سبب شده تا خانه یا ساختمان شما به یکی از زیباترین و ایمن ترین منازل تبدیل شود. زیرا عبور از بین نرده های بوته ای کشنده و خاردار کاری بسیار دشوار است.

حفاظ دیوار بوته شیک و جدید

 

حفاظ دیوار ساختمان طرح بوته ای مانند نرده شاخ گوزنی است. با این تفاوت که حفاظ آهنی ساده بوته ای پرتراکم تر و در نتیجه ایمن تر از نرده شاخ گوزنی است. خانه خود را با نرده ای آهنی و زیبا که طرح بوته ای دارد ایمن کنید. سپس خانه خود را به یک نماد زیبایی در بین سایر خانه تبدیل کرده و امنیت را به رخ همگان بکشانید.

قیمت نرده حفاظ دیوار بوته ای

خانه ای ایمن و در عین حال با نمای شکیل تنها با کمک نرده بوته ای امکان پذیر است. اما قیمت حفاظ بوته ای ساختمان در ایران سازه به گونه ای است مشتریان را بسیار خشنود می کند. حفاظ دیوار ساختمان خود را از ایران سازه تهیه کنید زیرا لیست قیمت برمبنای نهادهای نظارتی و نرخ اتحادیه تعیین می شود.

قیمت نرده روی دیوار بوته ای

 

حفاظ نرده روی دیوار بوته

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ دیوار بوته ای

نرده روی دیوار بوته خاری هم کیفیت و هم امنیت بی نظیری دارد از آن جایی که قیمت مناسبی نیز دارد شما می توانید با خیال راحت این نرده حفاظ دیوار بوته را برای خود انتخاب کنید. ویلا و ساختمان شما برای اینکه زیبا جلوه کند نیاز به یک حفاظ ایمن و مطمئن دارد. خانه شیک و زیبا و در عین حال ایمن با طرح نرده دیوار بوته ای که هم سلیقه صاحبخانه را نمایان می کند و در عین حال به دلیل کیفیت بالای جوشکاری و رنگ غیر قابل خم شدن و بریدن است. • برای تماس کافیست با شماره تلفن 09127716460 ایران سازه تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

قیمت ساخت و نصب نرده روی دیوار بوته طرح جدید

 

قیمت حفاظ بوته خاری دیوار برای ویلا

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس