صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده حفاظ دیوار بوته ای با قیمت ارزان و طراحی مدرن و ایمن برای دیوار ساختمان

اگر به دنبال محافظ بالای دیوار هستید می توانید نرده حفاظ دیوار بوته ای را برای خانه خود انتخاب کنید. یکی از راه های افزایش ضریب ایمنی خانه های شما استفاده از نرده بوته ای است. ایران سازه انواع نرده روی دیوار مانند حفاظ بوته ای، حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ نیزار، حفاظ سرنیزه، حفاظ نخل مرداب و حفاظ لیلیوم را تولید می کند. مشتریان عزیز می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از انواع حفاظ روی دیوار را برای خانه خود انتخاب کنید. ویلا یا درب حیاط و همچنین باغ نیاز به یک حفاظ دارد، چه بهتر از نرده دیوار بوته ای که با طرح و مدل بی نظیری که دارد سبب افزایش آرامش می شود. زیرا هیچ کسی به خود اجازه نمی دهد از لابه لای نرده و تیغ های محافظ دیوار بوته ای عبور کند. از این رو شما می توانید حفاظ بوته ای را روی دیوار همچون دزدگیر نصب کنید.

حفاظ دیوار بوته شیک و جدید

 

حفاظ روی دیوار بوته خاری با قیمت مناسب و طراحی مدرن برای شما عزیزان بهترین چیزی است که به دنبال آن هستید. اگر به دنبال روشی برای امنیت ساختمان می گردید، بهترین انتخاب نرده روی دیوار بوته شیک و جدید است.

قیمت نرده حفاظ دیوار بوته ای

نرده حفاظ روی دیوار بوته امنیت بی نظیری برای ساختمان شما فراهم می کند و از این رو دیگر نگران سارقین فرصت طلب نباشید. در نظر داشته باشید که محافظ شیک نرده حفاظ روی دیوار بوته طرح خود را از بوته خاری بیابان الهام گرفته است و از این رو هم زیبایی و هم امنیت را به ساختمان شما هدیه می دهد. در ایران سازه قیمت ها براساس نرخ مصوب نهادهای نظارتی تعیین می شود و از این رو نگران هزینه های گزاف نباشید. در نظر داشته باشید که این شرکت قیمت های مقرون به صرفه ای برای نرده روی دیوار بوته در نظر گرفته است و شما می توانید با هزینه کم و مناسبی اقدام به خرید نرده روی دیوار بوته نمایید.

قیمت نرده روی دیوار بوته ای

 

حفاظ نرده روی دیوار بوته

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ دیوار بوته ای

نرده روی دیوار بوته خاری هم کیفیت و هم امنیت بی نظیری دارد از آن جایی که قیمت مناسبی نیز دارد شما می توانید با خیال راحت این نرده حفاظ دیوار بوته را برای خود انتخاب کنید. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

قیمت ساخت و نصب نرده روی دیوار بوته طرح جدید

 

قیمت حفاظ بوته خاری دیوار برای ویلا

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس