صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده حفاظ دیوار بوته ای با قیمت ارزان و طراحی مدرن و ایمن برای دیوار ساختمان

اگر به دنبال محافظ بالای دیوار هستید می توانید نرده حفاظ دیوار بوته ای را برای خانه خود انتخاب کنید. یکی از راه های افزایش ضریب ایمنی خانه های شما استفاده از نرده بوته ای است. ایران سازه انواع نرده روی دیوار مانند حفاظ بوته ای، حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ نیزار، حفاظ سرنیزه، حفاظ نخل مرداب و حفاظ لیلیوم را تولید می کند. مشتریان عزیز می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از انواع حفاظ روی دیوار را برای خانه خود انتخاب کنید. ویلا یا درب حیاط و همچنین باغ نیاز به یک حفاظ دارد، چه بهتر از نرده دیوار بوته ای که با طرح و مدل بی نظیری که دارد سبب افزایش آرامش می شود. زیرا هیچ کسی به خود اجازه نمی دهد از لابه لای نرده و تیغ های محافظ دیوار بوته ای عبور کند. از این رو شما می توانید حفاظ بوته ای را روی دیوار همچون دزدگیر نصب کنید.

حفاظ دیوار بوته شیک و جدید

 

حفاظ آهنی بوته ای مدل خود را از بوته های زیبای طبیعت الهام گرفته است. زیبایی و امنیت ساختمان شما با انواع نرده روی دیوار بوته ای تضمین شده است. نرده حفاظ آهنی که روی دیوار نگهبانی می دهد، چیزی نیست جز نرده شاخ گوزنی محکم و زیبا! با توجه به اینکه حفاظ شاخ گوزنی از طرح زیبای شاخ گوزن الهام گرفته است از این رو می توانید با خرید این نرده زیبا هم از نمای ساختمان خود لذت ببرید و هم ایمنی ساختمان را افزایش دهید. با توجه به اینکه محافظ شاخ گوزنی یکی از پرفروش ترین نرده های روی دیوار است اما باید بدانید که هر تولید کننده ای ممکن است قیمتی روی محصولات خود بگذارد. نکاتی که باید در خرید حفاظ آهنی شاخ گوزنی توجه کنید، موارد زیر است: 1. کیفیت میلگردها 2. رنگ میلگردها 3. جوشکاری و برشکاری ظریف 4. قیمت نرده شاخ گوزنی نرده دیوار باغ می خواهید. باید یکی از بهترین مدل نرده دیواری حفاظ شاخ گوزنی ، نرده دیوار نیزار ، نرده دیوار سرنیزه ، نرده دیوار لیلیوم ، نرده دیوار بوته ای و یا حفاظ بوته ای زیبا را انتخاب کنید. از این رو شما باید سلیقه خود را در انتخاب نرده حفاظ محکم در نظر گرفته و یکی از این نرده ها را برای حفاظت انتخاب کنید.

قیمت نرده حفاظ دیوار بوته ای

با توجه به اینکه نرده دیوار ساختمان سبب میشود تا سارقین نتوانند به خانه شما نفوذ کنند، از این رو برای امنیت باید هزینه کرد. اما هزینه های زیاد نیز برای محصولی که می توان با کیفیت مناسب و هزینه مناسب خرید کرد؛ نیز هوشمندانه نیست.از این رو شما می توانید با هزینه مناسب از ایران سازه خرید کنید. حفاظ آهنی خاری یا بوته خار دار در صنایع فلزی ایران سازه براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود. اگر به دنبال ایمنی هستید و همچنین زیبایی نرده نیز برای شما اهمیت دارد. البته اکر قیمت حفاظ نیز از فاکتورهای مهم برای خرید است. بهتر است حفاظ آهنی بوته ای یا خاری را برای خود انتخاب کنید. قیمت حفاظ بوته ای در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود.

قیمت نرده روی دیوار بوته ای

 

حفاظ نرده روی دیوار بوته

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ دیوار بوته ای

حفاظ بوته ای مدل و طرح خود را از خارهای کشنده و مایوس کننده بیابان الهام گرفته است. دست زدن به این خارها زجر آور است. از این رو می توانید نرده حفاظ دیوار بوته ای را نیز روی دیوار نصب کنید و سارقان را با دیدن ان ناامید کنید. رنگ های کوره ای و همچنین کیفیت بالای جوشکاری و تکنسین ماهر در ایران سازه سبب شده است تا محصول نهایی با کیفیت باشد. در ایران سازه کیفیت محصول و زیبایی آن همیشه از عناصر مهم در ساخت است. در صورتی که تمایل به مشاوره بیشتر در مورد خرید محصولات ایران سازه دارید می توانید با کارشناس فروش با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

قیمت ساخت و نصب نرده روی دیوار بوته طرح جدید

 

قیمت حفاظ بوته خاری دیوار برای ویلا

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس