صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

امنیت نرده حفاظ بوته ای بی نظیر است.

حفاظ بوته ای خار دار از انواع نرده حفاظ های دیوار می باشد که شما می توانید با قیمت مناسب برای ویلا یا ساختمان خود تهیه کنید. عبور از این نوع حفاظ ها بسیار دشوار است و فرد را زخمی می کند. حفاظ مدل بوته ای یک از انواع نرده حفاظ دیوار است. این حفاظ دیوار یکی از امن ترین و قدرتمندترین نرده حفاظ های دیوار است. برای خرید حفاظ طرح بوته ای کافیست با شرکت ایران سازه تماس بگیرید.

حفاظ دیوار بوته شیک و جدید

 

اگر می خواهید خانه خود را ایمن کنید و در برابر سارقین از اموال خود محافظت کنید بهترین راه این است که ضریب امنیتی ساختمان خود را افزایش دهید. به خاطر داشته باشید که حفاظ بوته ای یکی از پرطرفدارترین نرده دیوار است. زیرا هم امنیت و هم زیبایی بی نظیری دارد.

قیمت حفاظ بوته ای در شرکت ایران سازه

حفاظ بوته ای خاری از امن ترین حفاظ های مدرن است که در بازار وجود دارد. جوشکاری نرده های اصلی و فرعی به همدیگر سبب شده تا استحکام بالایی در نهایت ایجاد شود. قیمت نرده حفاظ بوته ای در شرکت ایران سازه به گونه ای است که مشتری از خرید خود خرسند خواهد بود زیرا قیمت مناسب و به صرفه ای را برای تولید و نصب و اجرا در نظر گرفته است. این شرکت قیمت ها را براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می کند.

قیمت نرده روی دیوار بوته ای

 

حفاظ نرده روی دیوار بوته

 

خرید اینترنتی نرده حفاظ دیوار بوته ای

نرده حفاظ دیوار بوته ای از بهترین متریال موجود در بازار ساخته شده است برای جوشکاری آن است کربن دی اکسید و همچنین رنگ آمیزی آن توسط رنگ های کوره ای الکترواستاتیک استفاده شده است. استحکام نرده حفاظ دیواری بوته ای به اندازه ای است که به راحتی توسط دستگاه های برش قابل برش نیست همچنین جوشکاری آن بسیار ظریف و با دقت است به گونه‌ای که نقاط جوشان اصلا مشخص نیست و در نهایت شما با یک محصول ظریف و زیبا رو به رو خواهید شد. نرده حفاظ دیوار بوته ای مانند نگهبانی است که روی دیوار خانه شما از اموالتان محافظت می کند با وجود این نرده حفاظ می توانید به راحتی خانه خود را ترک کنید زیرا تراکم میلگردهای موجود در این نرده حفاظ به گونه‌ای است که سارقین می توانند جای پایی را برای خود پیدا کنند. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

قیمت ساخت و نصب نرده روی دیوار بوته طرح جدید

 

قیمت حفاظ بوته خاری دیوار برای ویلا

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس