صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

یکی از راه های امنیت ساختمان نرده بوته ای است.

ایمنی ساختمان شما در دستان نرده بوته ای است. محافظ ایمنی دیوار ساختمان شما در طرح حفاظ بوته ای سبب می شود تا نه تنها دیوار خانه شما زیبا و شیک جلوه کند، بلکه با طرحی که دارد، امنیت بالایی را نیز برای ساختمان به ارمغان می اورد. خرید حفاظ اهنی بوته ای روی دیوار ساختمان سبب افزایش ارامش خاطر شما می شود زیرا این طرح نرده بالای دیوار به هیچ جنبده ای اجازه عبور به خانه شما را نمی دهد.

حفاظ دیوار بوته شیک و جدید

 

یکی از راهکارهایی که برای حفاظت دیوار ساختمان می توان به کار برد. استفاده از نرده روی دیوار طرح بوته ای می باشد. این حفاظ زیبایی و امنیت را با هم به همراه دارد. زیرا میلگردهای در هم تنیده آن سبب می شود تراکم قابل قبولی داشته باشد. زیبایی نرده بوته ای ساختمان نیز به دلیل این است که این محافظ طرح خود را بوته های زیبایی بیابان به ارث برده است. زیبایی نرده بوته ای سبب می شود تا نمای ساختمان شما بیش از پیش زیباتر جلوه کند.

قیمت نرده حفاظ بوته ای در ایران سازه

نرده دیوار بوته ای برای ساختمان شما سبب می شود تا سارقین نتوانند به خود اجازه عبور به دیوار را بدهند. در واقع امنیت حفاظ بوته ای به قدری است که به هیچ جنبده ای اجازه عبور نمی دهد. قیمت نرده دیوار طرح بوته ای در ایران سازه براساس نرخ مصوب اتحادیه است. عواملی همچون تراکم و ارتفاع روی قیمت حفاظ بوته ای اثر گذار است. حفاظ آهنی بوته ای یکی از پرفروش ترین محافظ یا حصاری است که برای دیوار خانه انتخاب می شود. در صورتی که به دنبال امنیت هستید که با زیبایی تلفیق شده باشد بهتر است نرده بوته ای را انتخاب کنید. قیمت محافظ بوته ای در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود.

قیمت نرده روی دیوار بوته ای

 

حفاظ نرده روی دیوار بوته

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ بوته ای

نرده روی دیوار بوته ای یکی از بهترین محافظ هایی است که برای ساختمان باید تهیه شود.زیرا وجود این محافظ مانع از این می شود که سارقین و متجاوزین بتوانند از روی آن عبور کنند. در واقع تراکم و ارتفاع نرده بوته ای ساخت ایران سازه به گونه ای است که سارقین را از ورود ناامید می کند. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

قیمت ساخت و نصب نرده روی دیوار بوته طرح جدید

 

قیمت حفاظ بوته خاری دیوار برای ویلا

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس