صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

زیبایی و امنیت حفاظ آهنی بوته ای بی نظیر است.

اگر به دنبال جدیدترین و بهترین نرده حفاظ دیوار بوته ای هستید می توانید از شرکت ایران سازه اقدام به خرید کنید. زیرا این شرکت از بهترین متریال برای ساخت نرده حفاظ دیوار بوته ای بهره مند می شود و تکنسین های ما از تمامی جنبه های امنیتی و زیبایی شناختی را برای ساخت نرده حفاظ دیوار به کار می گیرند. نرده حفاظ بوته ای می تواند نمای خانه شما را زیبا کند. زیرا این نرده حفاظ زیبا با طراحی خاصی که دارد نمای خانه را تحت تاثیر قرار می دهد. نرده حفاظ بوته ای برای دیوار ویلا یا باغ شما بهترین انتخاب است. این حفاظ دیوار طرح خود را از روی بوته های خاردار بیابان الهام گرفته است. حفاظ دیوار بوته برای ویلا یا آپارتمان و همچنین برای ساختمان های تجاری و مسکونی به کار می کارد. تراکم بالا و امنیت بسیار بالای آن سبب شده است تا نرده حفاظ بوته ای در بین مشتریان بسیار محبوب باشد. در ایران سازه از بهترین متریال برای جوشکاری و رنگ کاری نرده حفاظ استفاده می شود. از این رو شما با خیال راحت این حفاظ را خریداری کنید.

حفاظ دیوار بوته شیک و جدید

 

نرده حفاظ بوته ای یکی از پرفروش ترین نرده حفاظ هایی است که برای دیوار ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که نرده دیوار بوته ای از بوته های خاردار بیابانی الهام گرفته است. نرده دیوار بوته ای مانند نرده شاخ گوزنی است اما نرده حفاظ بوته ای پرتراکم تر از حفاظ شاخ گوزنی است از این رو می تواند امنیت بیشتری را برای ساختمان فراهم آورد.

زیبایی و امنیت حفاظ آهنی بوته ای بی نظیر است.

نرده حفاظ دیوار بوته ای راهی است که می توانید به کمک آن خانه خود را ایمن کنید و در عین حال نمای ساختمان را نیز زیباتر از قبل کنید. با وجود این نرده آهنی دیوار می توانید خانه ای امن داشته باشید.

قیمت نرده روی دیوار بوته ای

 

حفاظ نرده روی دیوار بوته

 

قیمت نرده حفاظ بوته ای دیوار

نرده دیوار بوته ای از بهترین های بازار می باشد. با توجه به اینکه ایران سازه توانسته است جایگاه ویژه و قابل قبولی در بین مشتریان پیدا کند. لذا قیمت ها نیز در این شرکت مقرون به صرفه است و براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین می شود. در ایران سازه قیمت نرده حفاظ بوته ای مناسب است. زیرا این شرکت قیمت ها را براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین می کند. با وجود این نرده دیوار بوته ای با توجه به تراکم و ارتفاع قیمت متفاوتی دارد. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

قیمت ساخت و نصب نرده روی دیوار بوته طرح جدید

 

قیمت حفاظ بوته خاری دیوار برای ویلا

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس