صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده دیوار بوته ای یکی از راه هایی است که می توانید خانه خود را ایمن کنید.

نرده حفاظ بوته ای می تواند نمای خانه شما را زیبا کند. زیرا این نرده حفاظ زیبا با طراحی خاصی که دارد نمای خانه را تحت تاثیر قرار می دهد. نرده حفاظ بوته ای برای دیوار ویلا یا باغ شما بهترین انتخاب است. این حفاظ دیوار طرح خود را از روی بوته های خاردار بیابان الهام گرفته است. قمیت نرده محافظ بوته ای در ایران سازه مقرون به صرفه است و سبب می شود تا شما باقیمت مناسب نرده دیوار را برای ویلا یا باغ خود تهیه کنید. نرده دیوار بوته ای یکی از پرفروش ترین نرده دیوار هایی است که در ایران مشتریان به دنبال آن هستند.

حفاظ دیوار بوته شیک و جدید

 

انواع ساختمان های تجاری و ویلایی و مسکونی از نرده دیوار بوته ای شیک و زیبا برای امنیت ساختمان بهره می برند. شما می توانید با وجود حفاظ آهنی شیک نمای خانه خود را زیبا کرده و جذابیت را به نمای ساختمان هدیه بدهید. نرده محافظ دیوار طرح بوته ای مدل جدید نرده دیوار شاخ گوزنی است. این حفاظ با قیمت مناسب و طراحی خاص بهترین انتخاب برای افرادی است که می خواهند در برابر سارقین ایمنی را به خانه خود دعوت کنند. با وجود حفاظ مدرن بوته ای دیگر هیچ سارقین می تواند وارد خانه شود زیرا استحکام و استقامت نرده حفاظ دیوار بوته ای بسیار بالا است.

استحکام ساخت نرده حفاظ دیوار بوته ای

یکی از مواردی که در ساخت نرده حفاظ بوته ای به کار گرفته شده است این است که این نرده دیوار با طراحی زیبایی که دارد، کیفیت بالایی نیز دارد. از بهترین متریال برای جوشکاری و برشکاری در ساخت حفاظ آهنی بوته استفاده می شود. شما می توانید تا سالیان دراز از کیفیت بالا رنگ و جوشکاری و ظرافت در برشکاری آن بهره ببرید.

قیمت نرده روی دیوار بوته ای

 

حفاظ نرده روی دیوار بوته

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ بوته خاری

حفاظ روی دیوار بوته ای ، با الهام بخشی از بوته های سرسخت بیابان ها مانع از نزدیک شدن هر جنبده ای میشود، با توجه به اینکه حصار دیوار بوته ای طرحی همچون بوته دارد، از این رو سارقین دیگر نمی توانند از روی این حفاظ های عجیب و قدرتمند عبور کنند. نرده دیوار بوته یکی از پرفروش ترین های بازار می باشد. شرکت ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع نرده دیوار بوته و شاخ گوزنی و همچنین نرده نخل مرداب، نرده لیلیومی، نرده نیزار و نرده سرنیزه ... می تواند بهترین باشد. قیمت نرده دیوار بوته در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و بسیار مقرون به صرفه می باشد. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

قیمت ساخت و نصب نرده روی دیوار بوته طرح جدید

 

قیمت حفاظ بوته خاری دیوار برای ویلا

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس