صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ بوته ای دیوار ساختمان راهیست برای دعوت امنیت

نرده حفاظ بوته ای یکی از پرفروش ترین نرده حفاظ هایی است که برای دیوار ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که نرده دیوار بوته ای از بوته های خاردار بیابانی الهام گرفته است. نرده حفاظ دیوار بوته ای با وجود تراکم بالایی که دارد مانع از عبور سارقین فرصت طلب به ساختمان می شود شما با وجود این حفاظ می توانید به راحتی خانه خود را ترک کنید.

حفاظ دیوار بوته شیک و جدید

 

همیشه حفاظت از خانه راهی بسیار هوشمندانه است. از قدیم گفته اند احتیاط شرط عقل است. برای داشتن امنیت باید ابتدا بنوانید ایمنی خانه خود را با کمک نرده حفاظ دیوار بوته ای فراهم کنید. نرده حفاظ دیوار بوته ای با وجود اینکه می تواند سارقین را از ورود به خانه منع کند. همچنین این نرده روی دیوار با طرحی شیک که دارد نمای ساختمان شما را شیک و زیبا جلوه می دهد.

قیمت نرده حفاظ دیوار بوته

یکی از فاکتورهای مهم در خرید نرده دیوار بوته ای این است که ارتفاع و تراکم قابل قبولی داشته باشد تا بتواند امنیت خانه شما را تضمین کند. در نظر داشته باشید که استحکام و رنگ آمیزی آن نیز موثر است. نرده دیوار بوته ای که در ایران سازه ساخته می شود از جوشکاری دی اکسید کربن استفاده می کند. در نظر داشته باشید که این حفاظ از خم شدن یا برش خوردن در امان است زیرا از بهترین فولاد برای ساخت استفاده می شود. حفاظ آهنی بوته ای مانند سایر نرده حفاظ دیواری که در ایران سازه ساخته می شود، از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردا است. زیرا این شرکت قیمت ها را براساس نرخ اتحادیه تعیین می کند.

قیمت نرده روی دیوار بوته ای

 

حفاظ نرده روی دیوار بوته

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ بوته خاری

نرده حفاظ بوته ای سبب می شود تا خانه شما در برابر سارقین ایمن شود. برای اینکه این نرده دیوار را داشته باشید کافیست خصوصیات آن را بدانید و سپس اقدام به خرید آن نمائید. حفاظ بوته ای که شباهت بسیاری به نرده شاخ گوزنی دارد، امروزه به یکی از پرفروش ترین نرده ها تبدیل شده است. در نظر داشته باشید که این حفاظ امنیت و زیبایی ساختمان شما را تضمین می کند. این حفاظ در تراکم و همچنین ارتفاع های مختلفی ساخته می شود. بنابراین با وجود این نرده دیگر نگران سارقین نباشید، زیرا متناسب با شرایط خانه شما بهترین تراکم را می سازیم. نرده بوته ای طرح خود را از بوته های خاردار بیابان الهام گرفته است. این حفاظ سبب می شود دیوار ویلا یا ساختمان و هچمنین ساختمان های اداری زیبا جلوه دهند. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد نرده دیوار بوته ای هستند و بازدید رایگان برای شما عزیزان انجام می دهند. بهترین حفاظ با قیمت مناسب و امنیت بالا در خدمت شماست. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

قیمت ساخت و نصب نرده روی دیوار بوته طرح جدید

 

قیمت حفاظ بوته خاری دیوار برای ویلا

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس