صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ بوته ای دیوار ساختمان راهیست برای دعوت امنیت

نرده بوته ای روی دیوار ویلا یا باغ و ساختمان آواز امنیت را بالای دیوار سر می دهد. زیرا با خارها و شکلی که دارد ورود را غیرممکن کرده و اجازه عبور را به هیچ جنبده ای نمی دهد. حفاظ بوته ای با تابلو ورود ممنوع حد و حریم را برای افراد غریبه اجرا کرده است! قیمت نرده حفاظ بوته ای ساختمان سبب شده است تا اکثریت برای حفاظت دیوار از این نرده دیوار استفاده کنند. قیمت مناسب در کنار امنیت و استحکام بالایی که دارد، سبب شده است تا محافظ بوته ای پرفروش شود. محافظ بوته ای ساختمان راه را بر سارقین سد کرده و دیگر به هیچ جنبده ای اجازه عبور نمی دهد. عبور از بین تیرهای کشنده این بوته ی خاردار کاری بسیار غیر ممکن است. در ایران سازه انواع حفاظ ساختمان از جمله نرده دیوار بوته ای، محافظ دیواری شاخ گوزنی ، حفاظ نیزار ، حفاظ سرنیزه ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نخل مرداب و ... تولید می شود.

حفاظ دیوار بوته شیک و جدید

 

خارهای تیز و برنده نرده دیوار بوته ای روی دیوار به گونه ای است که سارقان را از قصد و نیت برای ورود به خانه مایوس می کند. از این رو دیگر با وجود نرده دیواری طرح بوته ای یا طرح شاخ گوزنی دیگر خبری از سرقت از راه دیوار نیست. تراکم حفاظ بوته ای بسیار بالاتر از نرده شاخ گوزنی است. بنابراین امنیت حاصل شده از این نوع حفاظ به دلیل تراکم و نحوه خاص جوشکاری های نوک های تیز آن قابل مقایسه با نرده شاخ گوزنی نیست. تولید کننده نرده روی دیوار یا حصار آهنی فلزی دیواری ایران سازه با سال ها تجربه در این زمینه توانسته است بهترین محصولات ایمنی و آهنی را برای ساختمان از جمله ویلا و حیاط و باغچه و.. فراهم کند.

قیمت نرده حفاظ دیوار بوته

ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه تولید و ساخت حفاظ روی دیوار ساختمان سبب شده است تا جایگاه خوبی بین مشتریان پیدا کند. یکی از این محصولات پرطرفدار در ایران سازه حفاظ بوته ای می باشد. قیمت نرده و حفاظ ساختمان بر اساس نهادهای نظارتی و اتحادیه می باشد. ممکن است هنگام خرید نرده حفاظ بوته ای نگران شوید که هزینه گزاف دارد. اما باید توجه داشته باشید که ایران سازه نرده حفاظ را براساس نرخ اتحادیه تعیین می کند و قیمت مناسب تری دارد.

قیمت نرده روی دیوار بوته ای

 

حفاظ نرده روی دیوار بوته

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ بوته خاری

در ایران سازه کیفیت محصولات تضمین شده است. دیوار ساختمان شما با حفاظ ساخت ایران سازه امنیت را بر تن می کند. در ایران سازه می توان از مزایای زیر بهره برد: 1. استفاده از رنگ های الکترواستاتیک و مرغوب برای رنگ آمیزی 2. جوشکاری با گاز co2 3. برشکاری های دقیق و منظم و بسیار ظریف 4. مشاوره و بازدید رایگان 5. پذیرش و ارسال سفارش به سراسر کشور 6. تماس با شماره تلفن 09127716460 چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

قیمت ساخت و نصب نرده روی دیوار بوته طرح جدید

 

قیمت حفاظ بوته خاری دیوار برای ویلا

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس