صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ نخل مرداب یکی از پرفروش ترین محافظ های روی دیوار

خانه ای به شکوهمندی و عظمت اگر می خواهید، پس نرده آهنی یا حفاظ نخل مرداب را فراموش نکنید. یکی از راهکارهای افزایش امنیت ساختمان یا آپارتمان و همچنین ویلا را می توان به داشتن محافظ یا حصار اشاره کرد. اگر حصار یا نرده روی دیوار از طرح و شکل طبیعت الهام گرفته شده باشد که دیگر هم زیبایی را به رخ می کشد و هم امنیت را بالا می برد.

حفاظ دیوار بوته شیک و جدید

 

حفاظ روی دیوار به طرح نرخ مرداب، یعنی سلامی به امنیت از آن جایی که تراکم و نحوه جوشکاری این حفاظ به گونه ای می باشد که هر گونه دسترسی و عبور را مانع می شود. پس می توان با خیال راحت این حفاظ زیبا را روی دیوار خانه نصب کرد و سبب افزایش آسایش خاطر شد. محافظ ایمنی دیوار ساختمان شما در طرح حفاظ بوته ای سبب می شود تا نه تنها دیوار خانه شما زیبا و شیک جلوه کند، بلکه با طرحی که دارد، امنیت بالایی را نیز برای ساختمان به ارمغان می اورد. خرید حفاظ اهنی بوته ای روی دیوار ساختمان سبب افزایش ارامش خاطر شما می شود زیرا این طرح نرده بالای دیوار به هیچ جنبده ای اجازه عبور به خانه شما را نمی دهد.

قیمت نرده حفاظ دیوار بوته

نرده دیوار طرح بوته ای زیبایی را با امنیت ترکیب کرده است. خانه ای امن می خواهید پس حفاظ بوته ای دیوار را انتخاب کنید. علت این امر هم شکل و مدل این نوع نرده می باشد. زیرا از بوته های طبیعت الهام گرفته است. نرده بوته ای روی دیوار ویلا یا باغ و ساختمان آواز امنیت را بالای دیوار سر می دهد. زیرا با خارها و شکلی که دارد ورود را غیرممکن کرده و اجازه عبور را به هیچ جنبده ای نمی دهد. حفاظ بوته ای با تابلو ورود ممنوع حد و حریم را برای افراد غریبه اجرا کرده است! ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه تولید و ساخت حفاظ روی دیوار ساختمان سبب شده است تا جایگاه خوبی بین مشتریان پیدا کند. یکی از این محصولات پرطرفدار در ایران سازه حفاظ بوته ای می باشد. قیمت نرده و حفاظ ساختمان بر اساس نهادهای نظارتی و اتحادیه می باشد. نرده دیوار شیک و مدرن برای ساختمان یا خانه باغ نیاز است زیرا نیاز به حفاظت و امنیت از اصولی ترین مواردی است که باید برای خانه فراهم کرد. قیمت حفاظ بوته ای شیک و جدید در ایران سازه بر طبق نهادهای نظارتی تعیین و مصوب می شود. دیگر نگران هزینه های متغیر در شرکت های مختلف نباشید.

قیمت نرده روی دیوار بوته ای

 

حفاظ نرده روی دیوار بوته

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ بوته خاری

در ایران سازه حفاظ بوته ای و سایر حفاظ های دیوار از جمله نرده دیوار شاخ گوزنی ، نرده بوته ای ، نرده نیزار و نرده سرنیزه و همچینن نرده نخل مرداب و حفاظ پنجره و درب ویلای و آکاردئونی با میلگردهای با کیفیت و جوشکاری ایمن و CO2 انجام می شود. رنگ نرده دیوار بوته ای به گونه ای است که با اشعه های تابنده خورشید رنگ نمی بازد و مانند زمان اولیه براق و درخشان جلوه می کند. مشاوره و بازدید رایگان و همچینن پذیرش سفارش از سراسر کشور و دارا بودن چندین تجربه موفق کاری و کاتالوگ تصویر از خدمات ایران سازه به عنوان شرکت معتبر تولید کننده صنایع فلزی امنیتی است. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

قیمت ساخت و نصب نرده روی دیوار بوته طرح جدید

 

قیمت حفاظ بوته خاری دیوار برای ویلا

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس