صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده دیوار بوته ای نگهبانی امنیت را سبب می شود.

نرده دیوار بوته ای سبب می شود تا خانه شما در برابر سارقین ایمن شود. در نظر داشته باشید که این حفاظ تراکم بیشتری نسبت به نرده شاخ گوزنی دارد، اما شکل و طرح آن با این نرده شباهت دارد.

حفاظ دیوار بوته شیک و جدید

 

نرده بوته ای برای امنیت دیوار ساختمان به کار می رود. شما می توانید برای داشتن نرده حفاظ بوته ای از شرکت آراد حفاظ بهترین حفاظ روی دیوار یعنی محافظ دیوار بوته ای را انتخاب کنید. نرده حفاظ بوته ای یکی از پرفروش ترین نرده حفاظ هایی است که برای دیوار ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که نرده دیوار بوته ای از بوته های خاردار بیابانی الهام گرفته است. نرده حفاظ دیوار بوته ای با وجود تراکم بالایی که دارد مانع از عبور سارقین فرصت طلب به ساختمان می شود شما با وجود این حفاظ می توانید به راحتی خانه خود را ترک کنید.

قیمت نرده حفاظ دیوار بوته

در ایران سازه قیمت ها براساس نرخ مصوب نهادهای نظارتی تعیین می شود و از این رو نگران هزینه های گزاف نباشید. در نظر داشته باشید که این شرکت قیمت های مقرون به صرفه ای برای نرده روی دیوار بوته در نظر گرفته است و شما می توانید با هزینه کم و مناسبی اقدام به خرید نرده روی دیوار بوته نمایید. حفاظ بوته ای با طراحی شکیل و همچنین مدل خاصی که دارد توانست به یکی از پرفروش ترین نرده حفاظ ها تبدیل شود. فاکتور موثر دیگر، قیمت حفاظ بوته ای است. در ایران سازه قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود. بنابراین شما با هزینه مصوب نهادهای نظارتی قیمت نرده حفاظ بوته ویلاباغ را می پردازید. پس نگران قیمت های سربه فلک کشیده شرکت های دیگر نباشید.

قیمت نرده روی دیوار بوته ای

 

حفاظ نرده روی دیوار بوته

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ بوته خاری

زیبایی نرده دیوار بوته ای در ایران سازه بی مثال است. زیرا از بهترین رنگ ها برای رنگ آمیزی بهره می برد. همچنین برشکاری و جوشکاری ظریفی دارد که طرح نهایی، بسیار تمیز و شیک جلوه می کند. نرده دیوار بوته ای خاردار طرح خود را از خارهای بیابان الهام گرفته است و توانست سریع جایگزین خوبی برای نرده دیوار بوته ای باشد. برای اینکه حفاظ دیوار بوته ای امنیت ساختمان را تضمین می کند و در تراکم بالایی موجود است. و هم به دلیل اینکه نمای ساختمان را زیباتر جلوه می دهد، امروزه اکثر مشتریان خواهان این حفاظ هستند. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

قیمت ساخت و نصب نرده روی دیوار بوته طرح جدید

 

قیمت حفاظ بوته خاری دیوار برای ویلا

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس