صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ دیوار بوته ای خاردار

ویلا یا آپارتمان خود را با حفاظ نرده بوته ای ایمن کنید. زیرا عبور از بین نرده های تیز و برنده کاری دشوار است. حفاظ بوته ای همچون خار بیابان به گونه ای روی دیوار قرار می گیرد که عبور را سخت کرده و هیچ راه نفوذی را برای سارقان پدید نمی آورد. قیمت حفاظ بوته ای در ایران سازه نرده دیوار شیک و مدرن برای ساختمان یا خانه باغ نیاز است زیرا نیاز به حفاظت و امنیت از اصولی ترین مواردی است که باید برای خانه فراهم کرد. قیمت حفاظ بوته ای شیک و جدید در ایران سازه بر طبق نهادهای نظارتی تعیین و مصوب می شود. دیگر نگران هزینه های متغیر در شرکت های مختلف نباشید.

حفاظ دیوار بوته شیک و جدید

 

اگر به دنبال محافظ بالای دیوار هستید می توانید نرده حفاظ دیوار بوته ای را برای خانه خود انتخاب کنید. یکی از راه های افزایش ضریب ایمنی خانه های شما استفاده از نرده بوته ای است. ایران سازه انواع نرده روی دیوار مانند حفاظ بوته ای، حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ نیزار، حفاظ سرنیزه، حفاظ نخل مرداب و حفاظ لیلیوم را تولید می کند. مشتریان عزیز می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از انواع حفاظ روی دیوار را برای خانه خود انتخاب کنید. حفاظ آهنی بوته ای مدل خود را از بوته های زیبای طبیعت الهام گرفته است.

قیمت نرده حفاظ دیوار بوته

حفاظ آهنی بوته ای یکی از پرفروش ترین محافظ یا حصاری است که برای دیوار خانه انتخاب می شود. در صورتی که به دنبال امنیت هستید که با زیبایی تلفیق شده باشد بهتر است نرده بوته ای را انتخاب کنید. قیمت محافظ بوته ای در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود. حفاظ روی دیوار بوته ای راه را بر سارقین سد می کند و مانع از عبور جنبده ای به ساختمان شما می شود. قیمت حفاظ آهنی بوته ای در این شرکت بسیار مقرون به صرفه است و براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود.

قیمت نرده روی دیوار بوته ای

 

حفاظ نرده روی دیوار بوته

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ بوته خاری

نرده روی دیوار بوته ای یکی از بهترین محافظ هایی است که برای ساختمان باید تهیه شود.زیرا وجود این محافظ مانع از این می شود که سارقین و متجاوزین بتوانند از روی آن عبور کنند. در واقع تراکم و ارتفاع نرده بوته ای ساخت ایران سازه به گونه ای است که سارقین را از ورود ناامید می کند. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. حفاظ آهنی خاری یا بوته خار دار در صنایع فلزی ایران سازه براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود. اگر به دنبال ایمنی هستید و همچنین زیبایی نرده نیز برای شما اهمیت دارد. البته اکر قیمت حفاظ نیز از فاکتورهای مهم برای خرید است. بهتر است حفاظ آهنی بوته ای یا خاری را برای خود انتخاب کنید. قیمت حفاظ بوته ای در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود. در ایران سازه حفاظ بوته ای و سایر حفاظ های دیوار از جمله نرده دیوار شاخ گوزنی ، نرده بوته ای ، نرده نیزار و نرده سرنیزه و همچینن نرده نخل مرداب و حفاظ پنجره و درب ویلای و آکاردئونی با میلگردهای با کیفیت و جوشکاری ایمن و CO2 انجام می شود. رنگ نرده دیوار بوته ای به گونه ای است که با اشعه های تابنده خورشید رنگ نمی بازد و مانند زمان اولیه براق و درخشان جلوه می کند. مشاوره و بازدید رایگان و همچینن پذیرش سفارش از سراسر کشور و دارا بودن چندین تجربه موفق کاری و کاتالوگ تصویر از خدمات ایران سازه به عنوان شرکت معتبر تولید کننده صنایع فلزی امنیتی است.

قیمت ساخت و نصب نرده روی دیوار بوته طرح جدید

 

قیمت حفاظ بوته خاری دیوار برای ویلا

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس