صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ بوته ای | قیمت نرده بوته ای رو دیوار – حفاظ یا حصار آهنی دیوار بوته ای – 09127716460

برای ایمن کردن ساختمان و دیوار های حیاط خانه خود بهترین راهکار استفاده از حفاظ بوته ای می باشد. از آن جایی که دیوار خانه شما به حفاظت و امنیت نیاز دارد. طراحی و ساختار نرده بوته ای روی دیوار به گونه ای است که سبب سارقین به خانه شما سونیت نداشته باشند. از این رو حفاظ ساختمان روی دیوار بوته ای امنیت قابل توجه ای فراهم می کند. حفاظ دیوار باغ یا ساختمان بوته ای به شکل بوته ای بوده که هر جنبده ای را در خود محصور می کند. حفاظ بوته ای با طرح الهام گرفته از طبیعت بکر سبب شده تا خانه یا ساختمان شما به یکی از زیباترین و ایمن ترین منازل تبدیل شود. زیرا عبور از بین نرده های بوته ای کشنده و خاردار کاری بسیار دشوار است. دیوارهایی که از نرده بوته ای برای حفاظت بهره می برد، در واقع طرح جفاظ خود را از طبیعت الهام گرفته است. بوته های خاردار بیابان که برخورد با آن ها درد زیادی را متحمل می کند. حفاظ دیوار ساختمان طرح بوته ای مانند نرده شاخ گوزنی است. با این تفاوت که حفاظ آهنی ساده بوته ای پرتراکم تر و در نتیجه ایمن تر از نرده شاخ گوزنی است. خانه خود را با نرده ای آهنی و زیبا که طرح بوته ای دارد ایمن کنید. سپس خانه خود را به یک نماد زیبایی در بین سایر خانه تبدیل کرده و امنیت را به رخ همگان بکشانید.

قیمت حفاظ بوته ای

در هیاهوی نیت های شوم سارقان شما باید با کمک حفاظ و نرده بوته ای خانه خود را از هر گونه خطری دور نگه دارید و آن را ایمن کنید. حفاظ بوته ای یکی از این راهکارها می باشد. زیرا طرح و مدل آن به گونه ای است که این نرده اجازه عبور به هیچ جنبده ای را نمی دهد. حفاظ بوته ای روی دیوار ویلا ، ساختمان ، خانه باغ و یا ساختمان تجاری به یک نماد زیبایی و امنیت تبدیل شده است. علت این امر هم به خاطر شکل خاص آن بوده که شبیه بوته های بیابان است. نرده روی دیوار طرح بوته ای الهام گرفته از طبعیت بکر و بی مثال است. بوته های خار دار مانند کاکتوس روی دیوار خانه از همین جهان هستی اطراف ایده گرفته شده است.

قیمت حفاظ بوته ای

خانه ای به شکوهمندی بی نظیر و امنیت بالا شعار نیست! بلکه با نصب حفاظ یا حصار بوته ای می توانید امنیت و آسایش خاطر را نیز فراهم کنید. قیمت حفاظ بوته ای در ایران سازه بسیار مقرون به صرفه است زیرا بر مبنای تعرفه های نهادهای نظارتی تعیین می شود. البته سایر متغیرهای تاثیر گذار مانند تراکم و ارتفاع نیز در قیمت موثر می باشند. خانه ای ایمن و در عین حال با نمای شکیل تنها با کمک نرده بوته ای امکان پذیر است. اما قیمت حفاظ بوته ای ساختمان در ایران سازه به گونه ای است مشتریان را بسیار خشنود می کند. حفاظ دیوار ساختمان خود را از ایران سازه تهیه کنید زیرا لیست قیمت برمبنای نهادهای نظارتی و نرخ اتحادیه تعیین می شود.

نرده بوته ای روی دیوار
نرده بوته ای روی حیاط دیوار

نرده بوته ای روی دیوار

کیفیت و مرغوبیت این نوع نرده در ایران سازه به نوع رنگ و نوع جوشکار ی ان بر می گردد. از آن جایی که برای رنگ آمیزی از رنگ های الکترواستاتیک استفاده می شود و برای جوشکاری نیز از co2 استفاده می شود از این رو محصول نهایی بسیار بی نظیر و باکیفیت خواهد بود. ویلا و ساختمان شما برای اینکه زیبا جلوه کند نیاز به یک حفاظ ایمن و مطمئن دارد. خانه شیک و زیبا و در عین حال ایمن با طرح نرده دیوار بوته ای که هم سلیقه صاحبخانه را نمایان می کند و در عین حال به دلیل کیفیت بالای جوشکاری و رنگ غیر قابل خم شدن و بریدن است. • مشاوره رایگان و بازدید از محل • پذیرش و ارسال سفارش به سراسر کشور • قیمت های مقرون به صرفه • نیم قرن تجربه در زمینه تولید و عرضه حفاظ ساختمان • تماس با شماره تلفن 09127716460

کیفیت نرده آهنی حفاظ بوته ایی
قیمت حفاظ بوته ای روی دیوار
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس