صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ دیوار نرده بوته ای – قیمت حفاظ بوته خاردار

حفاظ ایمنی نرده روی دیوار بوته ای یکی از حفاظ هایی است که با شکل و طرح خاصی که دارد سبب می شود تا خانه شما ایمن بماند. در نظر داشته باشید که حفاظ آهنی بوته ای روی دیوار خانه سبب می شود تا سارقین نتوانند وارد خانه شما شوند. حفاظ بوته ای یکی از پرتراکم ترین نرده حفاظ دیوار است که در ساختمان های تجاری یا مسکونی مانند ویلا یا باغ و همچنین هتل، فروشگاه یا پایگاه های نظامی و همچنین سفارت ها می توان به کار برد. نرده حفاظ بوته ای شکل پرتراکم نرده شاخ گوزنی است، این تراکم به این معنی است که میلگردها با تراکم بیشتری در کنار هم قرار گرفته اند و جایگاهی برای عبور سارقین نمی گذارد. نرده حفاظ بوته ای در طرح ها و رنگ های مختلف برای حفاظت از دیوار منزل شما به کار می رود. از آن جایی که حصار روی دیوار بوته ای طرح شیک و جلوه ای بی نظیر دارد، از این رو چشم مشتریان را به خود محصور میکند حفاظ روی دیوار بوته ای ، با الهام بخشی از بوته های سرسخت بیابان ها مانع از نزدیک شدن هر جنبده ای میشود، با توجه به اینکه حصار دیوار بوته ای طرحی همچون بوته دارد، از این رو سارقین دیگر نمی توانند از روی این حفاظ های عجیب و قدرتمند عبور کنند. امنیت خانه شما را با نرده حفاظ بوته ای تنظیم می کنیم. از آنجایی که امنیت سبب افزایش آرامش اعضای خانواده میشود، از این رو داشتن حصار روی دیوار باغ و یا حفاظ دیوار سبب می شود تا امنیت خانه شما تضیمن شود و راه را برای ورود غیر مجاز سلب نماید.

قیمت نرده حفاظ بوته ای

خارهای تیز و برنده نرده دیوار بوته ای روی دیوار به گونه ای است که سارقان را از قصد و نیت برای ورود به خانه مایوس می کند. از این رو دیگر با وجود نرده دیواری طرح بوته ای یا طرح شاخ گوزنی دیگر خبری از سرقت از راه دیوار نیست. تراکم حفاظ بوته ای بسیار بالاتر از نرده شاخ گوزنی است. بنابراین امنیت حاصل شده از این نوع حفاظ به دلیل تراکم و نحوه خاص جوشکاری های نوک های تیز آن قابل مقایسه با نرده شاخ گوزنی نیست. تولید کننده نرده روی دیوار یا حصار آهنی فلزی دیواری آراد حفاظ با سال ها تجربه در این زمینه توانسته است بهترین محصولات ایمنی و آهنی را برای ساختمان از جمله ویلا و حیاط و باغچه و.. فراهم کند.

قیمت حفاظ آهنی نرده بوته ای

بحث هر چه باشد، بحث هزینه همیشه داغ تر است! در ایران سازه ما نه تنها به کیفیت بالای محصول می اندیشیم بلکه سعی در کاهش هزینه ها نیز داریم تا قیمت حفاظ دیوار بوته ای به اندازه ای مقرون به صرفه باشد که هر فرد با هر بودجه ای بتواند آن را تهیه کرد. همچنین تراکم و میزان میلگردهای به کار رفته در نرده آهنی بوته نیز در قیمت تاثیر گذار است. ممکن است هنگام خرید نرده حفاظ بوته ای نگران شوید که هزینه گزاف دارد. اما باید توجه داشته باشید که ایران سازه قیمت نرده حفاظ را براساس نرخ اتحادیه تعیین می کند و قیمت مناسب تری دارد. حفاظ بوته ای می خواهید، قیمت نرده حفاظ بوته ای شما را نگران کرده است، نگران نباشید در آراد حفاظ قیمت و هزینه تعمیر حصار بوته ای بسیار مقرون به صرفه می باشد. بنابراین با یک بار مشاهده محصولات این شرکت معتبر و همچنین مقایسه قیمت حفاظ های بوته ای متوجه تمایز این مجموعه با دیگر شرکت ها میشوید.

حفاظ دیوار بوته ای جدید
نرده روی دیوار با طرح بوته

خرید نرده حفاظ روی دیوار بوته ای

در ساختمان شما وجود حفاظ آهنی یا فلزی روی دیوار سبب می شود تا هیچ جنبده ای وارد خانه شما نشود. شکل و مدل نرده بوته ای سبب می شود تا خواسته شما عملی شود. در ایران سازه لیست قیمت نرده حفاظ بوته ای به صورت به روز قرار دارد. بنابراین شما می توانید به سایت مراجعه کرده و یا با تماس با شماره تلفن 09127716460 از قیمت و هزینه و همچنین مشاوره و بازدید رایگان بهره مند شوید. برای تماس با کارشناس فروش با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

حفاظ دیوار بوته ای
قیمت نرده حفاظ بوته ای
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس