صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده حفاظ بوته ای، یادگاری از بیابان

حفاظ ساختمان نرده دیوار بوته ای برای شما امنیت را به ارمغان می آورد. زیرا تراکم و نحوه چیدمان و ارتفاع حفاظ دیوار بوته ای به گونه ای است که سارقین را مایوس می کند. از این رو ورود سارقین به منزل شما با وجود محافظ دیواری محکم و ایمن بوته ای که در ایران سازه ساخته می شود، ممکن نیست. محافظ یا حصار روی دیوار طرح بوته ای که کمی با مدل نرده شاخ گوزنی متفاوت است، سبب شده تا امنیت ساختمان شما به طور کامل تضمین شود. برای حفاظ از خانه و اموال خود بهتر است به دنبال نرده های آهنی محکمی باشید که نه خم می شوند و نه برش می یابند، این وِیژگی ها در حفاظ آهنی بوته ای ساخت ایران سازه امکان پذیر است. حفاظ بوته ای یادگاری است که از بیابان روی دیوار خانه ها قد علم کرده است. از جمله مواردی که در حفاظ بوته ای نهفته است، طرح خاص آن است؛ میلگردها به گونه ای در کنار هم چیدمان شده و جوشکاری شده اند؛ که زیبایی زیادی برای نمای خانه به ارمغان می آورند. نرده حفاظ بوته ای شباهت زیادی به حفاظ شاخ گوزنی دارد. محافظ روی دیوار با طرح بوته ای از نرده شاخ گوزنی ایمن تر است زیرا تراکم میلگردها در کنار هم سبب می شود تا این حفاظ غیر قابل نفوذ شود. برای اینکه حفاظ بوته ای را برای دیوار نصب کنید، باید از یک شرکت معتبر و به نام اقدام به سفارش و تولید این حفاظ نمایید. زیرا استحکام و کیفیت نرده بوته ای برای حفاظت بسیار مهم است.

قیمت نرده بوته ای روی دیوار

حفاظ بوته ای ساختمان یکی از پرفروش ترین محصولات برای ایمنی ساختمان است. با توجه به اینکه رنگ های الکترواستاتیک و جوشکاری با کیفیت و تمیزی انجام می شود؛ آنگاه محصول نهایی، حفاظی زیبا و مستحکم می شود.

قیمت حفاظ دیوار بوته ای

نرده بوته ای در رنگ های مختلف و ارتفاع و همچنین تراکم های متفاوت بسته به نظر مشتری تهیه می شود. با توجه به این که قیمت حفاظ روی دیوار ساختمان مدل بوته ای و سایر نرده دیوار ها براساس اتحادیه تعیین می شود، از این رو دیگر نگران هزینه های گزاف سایر شرکت های دیگر نباشید. قیمت حفاظ ساختمان یا نرده آهنی بالای دیوار درایران سازه بسیار مقرون به صرفه است. برای خرید می توانید به ایران سازه اطمینان کنید. قیمت و زیبایی و کیفیت نرده آهنی بوته ای در ایران سازه که نیم قرن تجربه دارد، می تواند شما را خرسند کند. لیست قیمت حفاظ در سایت به صورت به روز قرار دارد.

حفاظ بوته ای
قیمت حفاظ دیوار بوته ای نرده بوته ای

حفاظ بوته ای راهیست به سوی امنیت بی نهایت

نرده بوته ای ساختمان ، یکی از ایمن ترین حفاظ های روی دیوار است. تراکم و قیمت نرده روی دیوار بوته ای درایران سازه سوالی است که مشتریان ما سوال می کنند. تراکم که یعنی میزان نزدیکی میگرد های به کار رفته در ساخت نرده حفاظ بوته ای: از این رو هر چه تراکم و ارتفاع میلگردها بیشتر باشد، آنگاه قیمت نیز افزایش می یابد. تراکم حفاظ بوته ای که از میلگرد با شماره 10 ساخته می شود، سبب می شود تا استحکام و ضد خمیدگی آن افزایش یابد. برای داشتن این محافظ محکم کافیست با شماره تماس 09127716460 تماس بگیرید. ایران سازه مشاوره و بازدید رایگان و همچنین پذیرش سفارش از سراسر کشور را برعهده دارد .

قیمت حفاظ بوته ای
نرده بوته ای
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس